ایران نیوز

سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۹۶

ه.پ.گ در مورد عملیات بدلیس بیانیه‌ای را صادر کرد

مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در بیانیه‌ای کتبی به تشریح عملیات گسترده ارتش ترکیه که در ماه آوریل (فروردین- اردیبهشت) در استان بدلیس برگزار شده بود، پرداخته است. در بیانیه ه.پ.گ چنین آمده است:


بدلیس:

۲۰ الی ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین- ۶ اردیبهشت) در نتیجه عملیات ارتش ترکیه در منطقه شهید مزگین بدلیس، یکی از گریلاهای ما به شهادت رسید که مشخصات وی بدین شرح است: بحری اَلمان‌اغلو با کد روژهات کوچر متولد الیح. تاریخ شهادت ۲۰ الی ۲۶ آوریل در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین) ارتش ترکیه عملیاتی را در نقاط اولکا ژور، اولکا ژیر، پاپزنخ گرماو از توابع منطقه شهید مزگین در بدلیس انجام داد و در آن هلی‌کوپترهای کبری نیز به بمبران وسیع منطقه پرداختند. این عملیات در ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) بدون نتیجه‌ای مشخص پایان یافت.
در تاریخ ۲۰ الی ۲۴ آوریل (۳۱ فروردین- ۴ اردیبهشت) ارتش ترکیه بار دیگر در منطقه شهید مزگین و آرامگاه شهیدان، عملیاتی را آغاز نمود که در آن به تخریب آرامگاه و مسجد آن پرداخته است".
هاتای (انطاکیه):

در بیانیه ه.پ.گ هم‌چنین اعلام شده که "در ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین)، نیروهای ما برضد دو ایستگاه اینترنت و برق، عملیات‌هایی را انجام دادند که در نتیجه آن، هر دو ایستگاه منفجر شدند".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر