ایران نیوز

یکشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۹۶

یگان‌های مخفی ارتش ترکیه هدف حمله گریلا قرار گرفته‌اند

آخرین خبرها از باکور کردستان حاکی‌ست که نیروهای گریلا یگان‌های مخفی ارتش ترکیه که در مناطق عملیاتی استان شرنخ مستقر شده بودند را هدف قرار داده‌اند
مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در همین رابطه اطلاعیه‌ای کتبی را صادر کرده است. در این اطلاعیه آمده است: "در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) ساعت ۱۲ به‌وقت محلی، یگان‌های مخفی ارتش ترکیه که در کوهستان فلَهان در منطقه بستا در شرنخ مستقر شده بودند، توسط گریلاهای ما تحت نظر قرار گرفته شدند. در همان روز ساعت ۱۷ این نیروها هدف قرار گرفته‌اند. رسانه‌های دشمن در این درگیری‌ها تنها به ۲ کشته و ۳ مجروح اقرار کرده‌اند اما در این عملیات، دستکم ۷ تن از نیروهای دشمن به هلاکت رسیده‌اند.
پس از این عملیات، ارتش با کمک هواپیماهای بدون‌سرنشین، به انتقال کشته و زخمی‌های خود از منطقه مبادرت ورزید. منطقه عملیات نیز با استفاده از خمپاره و توپخانه هدف قرار گرفته‌اند.
عملیات در چَولیگ و آمد
نیروهای یژاستار در روز ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) در منطقه پیران استان آمد، برضد نظامیان مستقر در تپه قورمک عملیاتی انجام دادند. دراین عملیات یک خودروی زرهی مدل کرپی منهدم شده و ۲ عضو نیروهای ویژه کشته شده‌اند.
در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد)، نیروهای ما برضد فرماندهی پایگاه ژاندارمری در منطقه گِخی استان چولیگ عملیاتی را انجام دادند که در نتیجه آن، مرگ دستکم ۱ نظامی محرز شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر