ایران نیوز

چهارشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۹۶

صلاح الدین خدیو بخاطر انتقاد از سپاه بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۶ خورشیدی، نیروهای امنیتی مهاباد صلاح‌الدین خدیور را بعد از ضبط کامپیوتر و لوازم شخصی‌‌اش بازداست کردند.
تاکنون مشخص نشده است که بازداشت وی از سوی کدام ارگان صورت گرفته است اما خانواده‌اش اعلام کرده‌اند که احتمالا این بازداشت از سوی سپاه پاسداران انجام گرفته است.
دو هفته‌ی پیش، این فعال اصلاح‌طلب، بعد از بازداشت چهل تن در کردستان به اتهام عضویت در گروههای سلفی و نگارش مطلبی از سوی «نادر قاضی‌پور» نماینده‌ی ارومیه در مجلس و داعشی خواندن این افراد از سوی قاضی‌پور، وی این نماینده‌ی مجلس را مورد انتقاد قرار داده و گفته بود که «نوع اطلاع‌رسانی و نحوه‌ی سخن‌گفتن ایشان به گونه‌ای است که همیشه ترکشی از فضل و درایتش به منافع ملی هم اصابت می‌کند. شاید او (آقای قاضی‌پور) نسبتی حقوقی با وزارت اطلاعات یا سپاه پاسداران دارد که میتواند اینگونه اظهارنظر کند وگرنه این بخش از سخنان یک نماینده‌ی مجلس، وجهی کاملا غیرحقوقی و ناموجه دارد.»
تاکنون مشخص نشده است که بازداشت دکتر صلاح‌الدین خدیو در رابطه با انتشار مطلب انتقادی وی درمورد سپاه پاسداران و آقای قاضی‌پور بوده است یا نه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر