ایران نیوز

شنبه، تیر ۱۷، ۱۳۹۶

افزایش هدف قرار دادن و تیراندازی به کولبران در کردستان

در نتیجه‌ی شلیک مستقیم نظامیان حکومتی در سردشت و پیرانشهر، سه کولبر کُرد به شدت زخمی گردیدند.
براساس گزارش رسیده به آژانس خبررسانی کُردپا، شامگاه گذشته پانزدهم تیرماه، نیروهای انتظامی حکومت ایران مستقر در پاسگاه "قرجه" نزدیک به منطقه "کانی خدای" پیرانشهر گروهی از کولبران کُرد را مورد تیراندازی قرار دادند و دو تن از آنان به شدت زخمی شدند.
خبرنگار کُردپا در پیرانشهر ضمن تأیید این خبر، هویت این دو کولبر کُرد را "محسن رشه شیلانی" فرزند محمد و "طاهر" اعلام کرد.
به گفته یک منبع آگاه، به دلیل اصابت گلوله نظامیان به ناحیه پشت محسن، وی هم‌اکنون در بیمارستان پیرانشهر تحت مداوا پزشکی می‌باشد.
محسن رشه شیلانی متأهل و دارای دو فرزند می‌باشد.

محمد خضرنژاد

از دیگر سو نیز، شلیک مستقیم نظامیان حکومتی در روستای "دولبی" سردشت، سقوط یک کولبر کُرد از ارتفات کوهستانی را درپی داشته است.
خبرنگار کُردپا هویت این کولبر سردشتی را "محمد خضرنژاد" اعلام کرد.
یکی از نزدیکان این کولبر کُرد به خبرنگار کُردپا گفت: محمد خضرنژاد از ارتفاع ٤٠متری سقوط و به شدت زخمی شده و هم‌اکنون در بیمارستان مهاباد در وضعیتی وخیم بسر می‌برد.
چند روز قبل نیز، یک کولبر کُرد به نام زورار محمدی فرزند عبدالله اهل روستای نلاس از توابع سردشت که در نتیجه شلیک مستقیم نظامیان حکومتی به شدت زخمی شده بود، پس از چند روز بستری در بیمارستان مهاباد جان سپرد.
این کولبر پس از چند روز بستری در بیمارستان مهاباد به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از اصابت گلوله به ناحیه سر جان خود را از دست داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر