ایران نیوز

چهارشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۹۶

دادستان عمومی و انقلاب کردستان خواهان تبرئه قاتلان کولبرهاست؟!

دادستان عمومی و انقلاب استان کوردستان در اظهاراتی گفته که دو کولبر کشته شده قاچاقچی بوده‌اند و بارآنها مواد محترقه بوده است
اکبر جوهری دادستان عمومی و انقلاب استان کوردستان مدعی شد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است و ضارب نیز شناسایی شده اما دو فرد کشته شده قاچاقچی بوده‌اند و نیروهای هنگ مرزی در راستای قوانین به آنها تیر‌اندازی نموده‌اند.
دیروز دو کولبر ۲۱ و ۴۱ ساله در منطقه مرزی هنگ‌ ژاله بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ مرزی کشته شدند،مردم بانه امروز در اعتراض به کشتار کولبران به جلو فرمانداری این شهررفته اند و به تحصن عمومی دست زدند.
ساعاتی پیش محسن بیگلری نماینده مردم بانه وسقز در مجلس کار شهروندان را ناپسند خواند و از آنها خواسته به اعتراضات خود پایان دهند و از طریق مراجع قانونی خواسته‌های خود را مطرح کنند.
جالب اینجاست پس از درخواست این نماینده مجلس بالاترین مقام قضایی استان کوردستان این کولبران را قاچاقچی خوانده و به طور غیرمستقیم گفته که سزاوار تیراندازی مستقیم و کشته شدن بوده‌اند و ماموران در راستای قوانین اقدام به تیراندازی نموده‌اند. دادستان کوردستان در کمال وقاحت، درصدد برائت قاتلان کولبرها میباشد و این خود ویژگی رژیم جمهوری اسلامی است.
به گفته‌ی دادستان بار کولبرها مواد محترقه بوده است. همه خوب می‌دانند که این گفته دروغی بیش نیست و کولبران هرگز چنین موادی را حمل نمی‌کنند، بلکه بارهای آنها همان اجناسی است که در بازار وجود دارد و به مصرف افرادی همچون دادستان و امثال او می‌رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر