ایران نیوز

پنجشنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۹۶

رئیس تیم درمانی دانش‌آموزان شین‌آبادی می‌گوید کمک‌های دولت بە این آسیب دیدگان موقف شدە است

سرپرست تیم درمانی دانش آموزان شین آبادی گفت: متاسفانه وعده‌های دولت و وزارت بهداشت برای تهیه تجهیزات برای درمان این دانش‌آموزان هنوز عملی نشده‌است.
با گذشت بیش از ۵ سال آتش‌سوزی در دبستان دخترانه روستای شین آباد از توابع شهرستان پیرانشهر، دانش آموزان آن مدرسه شین آباد که امروز نوجوان شده‌اند با وجود کمبود تجهیزات و قطع هزینه‌ها برای درمانشان به زندگی ادامه می‌دهند.

محمدجواد فاطمی؛ سرپرست تیم درمانی دانش آموزان شین آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آبادی گفتە است: درمان این دانش‌آموزان در بیمارستان حضرت فاطمه با تیمی پزشکی که از ابتدا درمان آن‌ها را برعهده گرفت، ادامه دارد. تعدادی از این دانش‌آموزان در تابستان امسال برای چندمین بار مورد اعمال جراحی قرار گرفتند، اما متاسفانه تجهیزات مورد نیاز برای درمان آن‌ها هنوز آماده نشده است.

فاطمی با بیان اینکه حمایت‌هایی صورت گرفته اما کافی نبوده است، تاکید کرد: ما در مقابل این دانش‌آموزان مسئول هستیم و موظفیم درمان آن‌ها را ادامه دهیم، چه ریالی به ما پرداخت شود و چه نشود. در حال حاضر هم که هزینه‌ها پرداخت نشده، تیم درمانی این دانش‌آموزان همانند گذشته بهترین خدمات را در حد توانایی بیمارستان به آن‌ها ارائه می‌دهد.

آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه روستای شین‌آباد، از توابع پیرانشهر، یکی از سلسله آتش‌سوزی‌ها به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در مدارس ایران در روز چهارشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۱ است.در آن حادثه ۲۹ دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدند که دو نفر از آن‌ها بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند. همچنین انگشتان سه تن از دانش‌آموزان به دلیل شدت سوختگی و عدم قبول پیوند قطع شد.

K24- اربیل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر