ایران نیوز

دوشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۹۶

وضعیت عمومی یک کولبر کُرد در بیمارستان وخیم است

وضعیت عمومی یک کولبر کُرد که از ناحیه نخاع دچار آسیب‌دیدگی شدید شده و در بیمارستان عارفیان ارومیه بستری می‌باشد، وخیم است.
براساس گزارش رسیده به آژانس خبررسانی کُردپا، سمکو احمدیان، کولبر کُرد اهل پیرانشهر که درپی شلیک مستقیم نظامیان حکومتی به شدت مجروح گردیده است، از ناحیه نخاع دچار آسیب‌دیدگی شدید شده و نیاز به عمل جراحی فوری دارد. این کولبر کُرد به دلیل اصابت سه گلوله به شدت زخمی وبرای معالجه پزشکی هم‌اکنون در بیمارستان عارفیان ارومیه بستری می‌باشد.
سمکو احمدیان روز دوشنبه بیست و نهم آبان‌ماه به‌همراه گروهی از کولبران در پیرانشهر هدف شلیک مستقیم نظامیان حکومتی قرار گرفت و در نتیجه به شدت زخمی شده و همچنین در این حادثه یک کولبر کُرد به نام "حسن مرادی" جان‌باخته و یک تن دیگر به نام "رحمان محمودنژاد" به شدت زخمی شده بود.
پس از انتشار خبر جان‌باختن "حسن مرادی" در رسانه‌ها، هیاتی از اداره کل اطلاعات ارومیه به منزل شخصی این کولبر جان‌باخته مراجعه و به خانواده وی اعلام کرده‌اند که باید از مصاحبه با رسانه‌ها درباره این موضوع خودداری کنند.
نیروهای اطلاعاتی به خانواده مرادی گفته‌ بودند که باید مراسم ختم بی‌سر و صدا برگزار و از پوشش رسانه‌ای آن و اعتراضات مردم به موضوع جان‌باختن وی جلوگیری بعمل آید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر