ایران نیوز

یکشنبه، آذر ۱۹، ۱۳۹۶

سخنان انتقاد آمیز یک دانشجوی کُرد خشم مسئولان دانشگاه آزاد بوکان را برانگیخت

سخنان انتقادآمیز یک دانشجوی کُرد در جریان روز دانشجو در دانشگاه آزاد بوکان باعث شد که مسئولان دانشگاه تریبون را از وی بگیرند. 
 به گزارش کوردستان نیوز به نقل از آژانس خبررسانی کُردپا، امیر ایزددوست، دانشجوی کُرد در دانشگاه آزاد بوکان روز پنج‌شنبه شانزدهم آذرماه در جریان برگزاری مراسم روز دانشجو به انتقاد از مسئولان دانشگاه و نظام دانشگاهی و مطالبات و درخواست‌های دانشجویی پرداخت. یک منبع آگاه از دانشگاه آزاد بوکان به آژانس کُردپا اعلام کرد: سخنان تند و بی‌سابقه این دانشجوی کُرد باعث شد که مسئولان دانشگاه تریبون را از وی بگیرند.
این منبع آگاه عنوان کرد: مسئولان دانشگاه در حالی به این دانشجو اجازه سخنرانی دادند که مسئولان شهرستانی و مهمانان ویژه سالن مراسم را ترک کرده بودند و همچنین دانشجویان نیز در حال ترک سالن بودند، اما سخنان تند و انتقادات بی‌سابقه امیر ایزددوست باعث شد که بسیاری از دانشجویان در سالن باقی بمانند و رییس و معاونان دانشگاه نیز به اجبار در سالن ماندند.
به گفته یک منبع آگاه، مسئولان دانشگاه در واکنش به انتقادات این دانشجوی کُرد به مجری برنامه دستور دادند که تریبون را از وی بگیرند که با عکس‌العمل این دانشجو در مچاله کردن این دستور و پرت کردن کاغذ به سوی مسئولان دانشگاه منجر گشت.
امیر ایزددوست هم‌اکنون به عنوان سردبیر پایگاه خبری "هاناخبر" و نشریه منطقه‌ای "سانا" در حال فعالیت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر