ایران نیوز

پنجشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۹۶

اطلاعیه جمعی از فعالان سیاسی و مدنی سنندج

جمعی از فعالین سیاسی و مدنی سنندج با انتشار اطلاعیه ای حمایت و پشتیبانی خود را از زندانی سیاسی کورد رامین حسین پناهی اعلام داشتند.
شهروندان مبارز سنندجی!

همچنان که اطلاع دارید، رامین حسین پناهی بیش از 5 ماه متوالی توسط نیروهای سپاه پاسداران بازداشت شده است. در این مدت هم توسط خانواده نامبرده، همچنین از سوی وکیل و شهروندان دلسوز، تلاش مضاعفی مبنی بر جلب توجه مسئولین مربوطه جهت مداوای پزشکی رامین حسین پناهی و برگزاری دادگاهی اصلح برای محاکمه وی صورت گرفت.
طی روزهای اخیر نیز مطلع شدیم که، رامین حسین پناهی به نشانه اعتراض به روند کندی پرونده دست به اعتصاب غذا زده است. ما نیز به عنوان جمعی از فعالین سیاسی و مدنی شهر سنندج، ضمن حمایت و پشتیبانی از رامین حسین پناهی، از شهروندان مبارز سنندجی خواهانیم، به هر شیوه و طریقی که به مصلحت باشد، حمایت خود را از نامبرده اعلام دارند.
همچنین از طریق انتشار این اطلاعیه به اداره اطلاعات و سپاه سنندج هشدار خواهیم داد، که هر چه سریعتر مقدمات روند پروسه دادگاهی رامین را ترتیب اثر واقع دهند. در غیراین صورت، روز و تاریخی را مشخص نموده، تا که همشهریان به نشانه اعتراض به وضعیت موجود، به خیابانها آمده و با تحصن و اعتراض، صدای خود را نسبت به این مهم، به گوش دست اندر کاران برسانند.

جمعی از فعالان سیاسی و مدنی شهر سنندج

21 آذرماه 1396 خورشیدی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر