ایران نیوز

شنبه، مهر ۲۰، ۱۳۹۲

پیشمرگه های حزب دمکرات کردستان یک نیروی امنیتی در دهکلان را بشدت مجروح کردند

کوردانه:لحظاتی پیش در تماس با یکی از نیروهای حزب دمکرات کردستان که نخواست نامش فاش شود باخبر شدیم که حزب دمکرات کردستان، سال گذشته لیستی از مزدوران رژیم که دست در خون ملت کرد داشته تهیه و با ارسال نامه هائی به آدرس خانه های آنان از آنها خواسته بود که دست از همکاری و جنایت بردارند. در غیر این صورت توسط نیروهای داخلی حزب دمکرات کردستان مورد خشم انقلابی قرار خواهند گرفت و اعدام انقلابی خواهند شد. 
یک نیروی امنیتی رژیم در طی درگیری با پیشمرگه های حزب دمکرات کردستان در دهکلان بشدت مجروح شد



سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران امروز طی طلاعیه ای اعلام کرد که نیروهای سپاه پاسداران ظهر امروز پنجشنبه، ١٨ مهر در منطقه ساوان از توابع شهرستان بانه با نیروهای ضد انقلاب درگیر شده و در طی این درگیری پنج نفر از افراد سپاه کشته و دو نفر زخمی شده ا ند. 
رادیو کوردانه برای اگاه شدن از صحت و سقم این خبر با احزاب کردستان ایران تماس برقرار کرد و نظر آنان را در رابطه با این درگیری جویا شد. هیچکدام از احزاب کردستان تاکنون صحت و سقم این خبر را تایید نکردند و اظهار داشتند که فعلا در این رابطه اظهار نظری نمی توانند بکنند. 
لحظاتی پیش در تماس با یکی از نیروهای حزب دمکرات کردستان که نخواست نامش فاش شود باخبر شدیم که حزب دمکرات کردستان، سال گذشته لیستی از مزدوران رژیم که دست در خون ملت کرد داشته تهیه و با ارسال نامه هائی به آدرس خانه های آنان از آنها خواسته بود که دست از همکاری و جنایت بردارند. در غیر این صورت توسط نیروهای داخلی حزب دمکرات کردستان مورد خشم انقلابی قرار خواهند گرفت و اعدام انقلابی خواهند شد. این منبع به کوردانه گفت حمله 18 مهر در بانه کار نیروهای داخلی حزب دمکرات کردستان بوده است. وی هم چنین اعلام نمود که امروز در آبادی حاج بموخ از توابع دهگلان فردی جاش بنام مستعار حاج مسلم و نام اصلی توفیق کریمی که قبلا مسئول اطلاعات شوشه مریوان بوده است مورد حمله نیروهای پشمرگه داخلی حزب دمکرات کردستان قرار گرفته و بشدت مجروح شده است. نیروهای رژیم حاج مسلم را به بیمارستان انتقال داده اند . طبق گزارشی که به انها رسیده است حال وی وخیم گزارش شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر