ایران نیوز

پنجشنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۲

اعمال فشار نیروهای رژیم بر اهالی روستایی در سردش

کوردستان میدیا: رژیم اسلامی ایران به طرق مختلف بر ساکنین روستای "بیژاوی" و بخصوص خانواده‌های شهیدان، فشار می‌آورد.

بر اساس گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، مورخه ٥ بهمن‌ماه، نیروهای سپاه رژیم به روستای بیژوی از توابع شهرستان سردشت رفته و از اهالی خواسته‌اند تا سلاح به دست بگیرند، اما این تقاضای آمرانه نیروی رژیم، از سوی شهروندان رد شده است.



بر طبق گزارش دریافتی از سردشت، نیروهای رژیم بعد از آنکه از جانب ساکنین رد شد از اهالی این روستا می‌خواهند تا در ساخت پایگاه نظامی به آنها کمک برسانند اما باز هم اهالی به درخواست عوامل رژیم پاسخ منفی می‌دهند.

یکی از شهروندان مطلع از این جریان به کوردستان میدیا گفت: ساکنین در مقابل مطالبات غیرقانونی و نامشروع رژیم متحد و یک‌صدا بودند که این امر نگرانی عوامل رژیم را در پی داشت.

به همین دلیل و روز بعد مورخه ٦ بهمن‌ماه، شماری از نیروهای رژیم به منازل خانواده‌های شهیدان کُردستان رفته و با اهداف از پیش تعیین شده با آنها نلاقات داشته‌اند.

نیروهای سپاه پاسداران، شهیدان راه آزادی کُردستان را فریب خورده عنوان کرده‌اند.

این شهروند که نخواست نامش فاش شود، افزود، نیروهای رژیم با وعده و وعیدهایشان به خانواده شهیدان به آنها چنین گفته‌اند که نام فرزندانشان را در اداره بنیاد شهید ثبت می‌کنند و به همین منظور از این خانواده‌ها تقاضا کرده‌اند تا مشخصات فرزندان شهید خود را به آنها اغلام کنند.

خانواده‌های شهیدان ساکن بیژاوی، این تقاضای ریاکارانه عوامل رژیم را رد کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر