ایران نیوز

چهارشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۹۳

مبارزان زن ی.پ.ژ 5 خیابان کوبانی را از وجود تبهکاران پاکسازی کردند

مبارزان «واحدهای مدافع زنان, ی.پ.ژ» در جبهه جنوبی شهر کوبانی به سلسله حملاتی با عنوان «انتقام شهید زمانی و شهید چیچک» علیه تبهکاران دست زدند. در نتیجه این حملات مبارزان زن, 5 خیابان کوبانی از لوث وجود تبهکاران داعش پاکسازی و شمار زیادی تبهکار کشته شدند. همچنین مقادیر زیادی مهمات نظامی به غنیمت درآمد.
بنا به گزارش خبرگزاری هاوار, شب گذشته در روستای «ملان» واقع در غرب کوبانی, مبارزان ی.پ.ژ علیه تبهکاران داعش به حمله گسترده دست زدند. در نتیجه این حمله یک دستگاه موتورسیکلت تبهکاران منهدم و 2 تبهکار کشته شدند.

در روستای دیکمتاش واقع در نزدیکی رود فرات هم نیروهای ی.پ.گ به مواضع تبهکاران حمله بردند و ضمن منهدم کردن یک موتورسیکلت, یک تبهکار را از پای درآوردند.
در شرق شهر کوبانی هم در محله کانیا کوردان تا میدان آزادی میان مبارزان ی.پ.گ ـ ی.پ.ژ و تبهکاران داعش درگیری روی داد و تا سحرگاه امروز ادامه یافت. در این درگیری 6 تبهکار کشته شدند.
در جبهه جنوبی هم مبارزان ی.پ.ژ به عملیات «انتقام شهید زمانی و شهید چیچک» علیه تبهکاران دست زدند که در پی آن, 5 خیابان از وجود تبهکاران پاکسازی و شمار زیادی از تبهکاران به هلاکت رسیدند. همچنین مهمات و سلاح‌های زیادی به غنیمت مبارزان زن درآمد.
تبهکاران داعش بسوی شهروندان مدنی در محلات کوبانی تیراندازی می‌کنند و 4 گلوله توپ به مرکز آن شهر شلیک کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر