ایران نیوز

یکشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۹۵

ضرب‌ و شتم و تجاوز به دختر 14 ساله در تهران

خبرگزاری هرانا ـ دختری ۱۴ ساله در تهران که به دلیل اختلافات خانوادگی از منزل پدری فرار کرده بود، همراه ضرب‌وشتم مورد تجاوز قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دختر جوان بعد از درگیری با پدر و مادر خود به خانه مردی پناه برد که چندی پیش با او در پارک آشنا شده بود. دختر ساده که گمان می کرد این مرد مجرد و خاطر خواه او است بعد از حضور در خانه آن مرد وقتی متوجه متاهل بودن او شد خواست خانه را ترک کند که مرد متجاوز مانع از این کار شد و به دختر ۱۴ ساله به طرز وحشیانه ای تجاوز می کند. مرد متجاوز بعد از اقدام خود از ترس شکایت دختر، به دروغ عنوان می کند که مبتلا به ویروس ایدز است و اگر شکایت کند آبروی خودش و خانواده اش را خواهد برد.

صبح فردای آن روز، ساناز از خانه نوید فرار کرده و به خانه یکی از دوستان خود می رود، پدر و مادر ساناز از طریق خواستگار سابق دخترشان موفق به پیدا کردن دختر خود می شوند. ساناز که مقابل پرس و جو های خانواده خود قرار می گیرد به ناچار پرده از رازی وحشتناک برمی دارد.



خانواده ساناز با اطلاع دادن این موضوع به پلیس خواستار بازداشت مرد متجاوز شده و نوید چند روز بعد به دادگاه احضار می شود و در اعترافات خود منکر هرگونه آزار و اذیتی از جانب خود به دختر نو جوان می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر