ایران نیوز

چهارشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۹۵

ثبت نزدیک به دو هزار شکایت در مورد تنبیه بندی دانش‌آموزان در مدارس ایران

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که درباره تنبیه بدنی دانش‌آموزان در مدارس، در دو سال گذشته هزار و ۹۲۴ شکایت ثبت شده که هزار و ۲۷۴ شکایت «به حق بوده» است.
به گزارش خبرگزاری "ایلنا"، "رحیم میرشاه‌ولد" روز شنبه ۲۵ مهر گفت که از ۸۰ هزار شکایت ثبت‌شده در دو سال گذشته درباره موضوعات مختلف، در سال ۹۳، هزار و ۲۴۹ شکایت درباره تنبیه‌بدنی ثبت شده اما در سال ۹۴ شکایت‌ها در این باره به نصف کاهش یافته و به ۶۷۵ مورد رسیده است.
او اعلام کرد که از هزار و ۲۹۴ شکایت ثبت‌شده در دو سال گذشته، هزار و ۲۷۴ شکایت «به حق» و ۶۵۰ شکایت «ناحق» تشخیص داده شده است.
وب‌سایت "رویداد ۲۴" به تازگی خبر داده بود که در مدرسه‌ای در منطقه ٩ تهران، یک معلم دانش‌آموزی به نام "محمدپارسا طاهری" را کتک زده و سر او شکسته شده است.
این دانش‌آموز به رویداد ۲۴ گفته است که این معلم به او ضربه‌ای زده که سرش به در کلاس خورده و "از قسمت پیشانی شکسته و سه بخیه خورده است".
این در حالیست که یکی از شعارهای حکومت اسلامی ایران برخورد شایسته توأم با رأفت اسلامی می‌باشد ولی در مراکز علمی و مدارس ایران اینگونه دانش‌آموزان را مورد ضرب وشتم قرار می‌دهند و کسی هم جوابگوی اینگونه برخوردها در مدارس ایران نمی‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر