ایران نیوز

شنبه، آبان ۰۱، ۱۳۹۵

رسوايی بزرگ؛ احتمال ترور بچه باز نزدیک به رهبر

ماجرای تجاوز قاری قرآن نزدیک به رهبر به دستکم 19 دانش آموز و افشای گسترده آن در رسانه های بین المللی به یک رسوايی بزرگ برای حکومت خامنه ای تبدیل شده است
شبکه خبری العربیه به نقل از "يک سايت نزديک به اصلاح طلبان" گزارش داد که "یک قرارگاه امنيتى" تصمیم به ترور این قاری بدنام گرفته است.

این منبع می نویسد: این "قرارگاه امنیتی" قصد دارد از این طریق «هم از علنی شدن پرونده‌"تجاوزات گروهی وی با برخی افراد ذی‌نفوذ به برخی نوجوانان" جلوگیری کند و هم مسئولیت این ترور را با توجه به سخنان یکی از شکات در برنامه‌ی تلویزیونی، به گردن شکات بیندازد و زمینه بازداشت و اعدام آن‌ها را فراهم کند».

یکی از شاکیان در گفت‌وگو با صدای آمریکا می‌گوید، اگر قوه قضاییه جمهوری اسلامی طوسی را محکوم نکند، او خود علیه طوسی اقدام خواهد کرد.

به گزارش دویچه وله، سعید طوسی ۴۶ ساله و یکی از قاریان نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی است. او می‌گوید، «برای رشد قرآنی به بیشتر از ۲۰ کشور سراسر دنیا» اعزام شده و در حال حاضر در سازمان صدا و سیما و به عنوان استاد معلمی قرآن فعالیت می‌کند.


واکنش سعید ظوسی

حاج سعید طوسی، قاری بین المللی قرآن نسبت به شایعات و تخریبهای شخصیتی صورت گرفته نسبت به خودش پاسخ داد. به گزارش افکارنیوز، متن این نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب سعید طوسی ، شاگرد و خادم قرآن کریم ، شایعاتی مبنی بر دستگیری خود به جرم های مختلف با آمار و اعداد عجیب و غریب و داستان های متناقض و سراپا کذب شنیدم که گویا از طریق برخی خبرگزاری ها و سایت های یهودی به طور هماهنگ و با کمک برخی از ایادی خود در داخل و یا خارج مستند سازی شده و با ارتباط دادن آن به ساحت مقدس قرآن و جامعه ی قرآنی و نیز شخص مقام معظم رهبری ناخواسته پرده از مقاصد شوم و خباثت آلود خود برداشته اند .

اگر چه اینجانب خود را بی نیاز از پاسخگویی به آنان دانسته و اعتنایی به آن ننمودم ، اما از آنجایی که این خبر کذب موجب نگرانی برخی دوستان قرآنی شده ، لازم دیدم ضمن نفی این اکاذیب و شایعات مطالبی را معروض دارم :

خطاب به دوستان قرآنی

بحمدالله و به برکت قرآن ، من که کمتر از هیچ هستم ، به کوری چشم حسود ، امروز در سایه سار عزت قرآنی ، مورد لطف و عنایت مردم عزیز قرار داشته و برخلاف فضا سازیهای بدخواهان ، نه تنها دستگیر نشده و به زندان نرفته ام بلکه فعالیتهای های قرآنی خود در اقصی نقاط ایران و جهان ادامه داده و به برکت آیات قرآن ، تاکنون دامن به بی عفتی نیالوده و از آیات نورانی قرآن مسئلت میدارم که تا آخر عمر مرا محفوظ دارد چرا که همه ما در معرض ابتلا و امتحان و آزمون الهی قرار داریم . مطمئن هستم که بصیرت حاکم بر جامعه ی قرآنی حتی بدون اقدام از جانب من نیز میتواند تهمت ها و شایعات این توطئه ی مسموم یهود را خنثی کند .

خطاب به رسانه های خودی

من مطمئن هستم رسانه های یهود و کفر از مدت ها پیش توطئه چیده اند تا با طرح این بهتان ، علیه قرآن و نظام و رهبری جوّسازی کنند . کمی تأمل روشن می کند که مسأله یک شخص ، حتی اگر قابل بررسی باشد ، چه ربطی به ساحت کبریایی قرآن یا نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد؟

خطاب به رسانه های کذاب

شما رسانه های مزدور، آشکار است که سرتان در آخور کیست ! این نخستین بار نیست که یاوه می بافید. شما همان ها هستید که نه برای قرآن و قاری آن ، بلکه برای هیچ کتاب آسمانی دیگر حرمت قائل نیستید. شگفتا! شما که همجنس بازی را ، تمدن می دانید و با تصویب قانون ، آن را به رسمیت میشناسید ! یک باره چه شد که خود را محکمه عدالت تصور نموده و خویشتن را عادل تر از دادگاهایی دانستید که بر اساس عقل و شرع حکم می کنند ؟ ! خدعه هایتان برای همگان نخ نما شده و جامعه اسلامی از حقد و کینه شما مطلع هستند . لعنت خدا و رسولش بر شما باد .

این روشن و مسلّم است که اینجانب رأی صادره از سوی مراجع ذیصلاح قضایی جمهوری اسلامی را گردن نهاده و در عین حال ، حق قانونی خویش را در اعاده حیثیت و اعلام جرم علیه مفتریان و اشاعه دهندگان نسبت های ناروا علیه خود را محفوظ میدانم .



والسلام علی من اتبع الهدی
شاگرد و خادم قرآن کریم
سعید طوسی

فیلم زیر: افشاگری بی‌سابقه: قاریِ لواط کار محبوب رهبر (حاج سعید طوسی) را بهتر بشناسیم/رهبر معظم از همه این جنایات خبر دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر