ایران نیوز

یکشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۹۵

٤ نظامی ترکیە در جولمرگ از پای درآمدند + [عکس]

در عملیات گریلایی نیروهای ه.پ.گ و یژاستار ٤ نظامی ترکیە از پای درآمدند. ه.پ.گ اسامی سە گریلای جانباختە را هم منتشر کردە است.
مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق با صدور بیانیەای از تداوم درگیریهای نیروهای گریلا با نظامیان دولت غاصب ترکیە سخن بە میان آوردەاند. در بیانیە ه.پ.گ آمدە است:
"روز ٢١ اکتبر رأس ساعت ١٣ نیروهای گریلا عملیاتی را بر علیە نظامیان مستقر در ارتفاعات شهید هوزان منطقە گور حومە جولمرگ بە انجام رساندند و در آن ٣ نظامی از پای درآمدە و یک نظامی دیگر هم زخمی شدە است.
در روز ٢١ اکتبر یکی از نظامیان ترکیە در تپە هاون منطقە چلە حومە جولمرگ از سوی تک‌تیراندازهای ما بە هلاکت رسید.
در روز ٢٠ اکتبر رأس ساعت ٥ نیروهای گریلای ما حین انجام مأموریت در منطقە شرنخ با نظامیان ترکیە برخورد کردە و با آنها درگیر شدەاند. درگیری در ساعت ١٠ شدت گرفتە و یکی از رفقای ما بە شهادت رسیدە است. هلی‌کوپترهای نظامی ترکیە برای تقویە نظامیان بە منطقە اعزام شدە و یکی فروند از آنها از سوی گریلاهای ما با اسلحەهای نیمە سنگین هدف قرار دادە شد. هلی‌کوپتر مذکور بشدت صدمە دید و از منطقە خارج شد. مشخصات رفیق جانباختە در این درگیری در بیانیەهای آتی اعلام خواهد شد.
روز ١٩ اکتبر در عملیات نیروهای ما در منطقە عثمانیە یکی از مراکز نیروهای امنیتی هدف قرار گرفت و بر اساس اطلاعات بدست آمدە ٦ تبهکار پلیس در آن زخمی شدەاند."
ه.پ.گ در ادامە بیانیە خود اسامی سە گریلای خانباختە را کە در ١٧ اکتبر در منطقە شمسیا ماوا حومە سرت در درگیری با نظامیان اشغالگر ترکیە بە شهادت رسیدەاند منتشر کردە است.


مشخصات گریلاهای جانباختە از این قرار است:

سیف‌الدین اوبناک با کد " آمد چکدار"، متولد آمد

یلز تاگو با کد "بریتان چیا "، متولد الیح

شریفە ارگون با کد " روکن مردین"، متولد مردین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر