ایران نیوز

یکشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۹۵

خانواده جان باختگان یگانهای روژهلات کُردستان خواستار تحویل پیکر فرزندانشان شدند

خانواده ٣ تن از گریلاهای جانباخته یگانهای روژهلات کُردستان که در یک توطئه توسط نیروهای محلی رژیم در شهر سلاس باوَجانی استان کرماشان جانباختند در مقابل ساختمان استانداری کرماشان در گردهمایی خواهان تحویل پیکر فرزندانشان شدند.
در گردهمایی مذکور خانواده جانباخته" بروسک باز" از شهر چَولیک شمال کردستان، خانواده جانباخته "باوَر آرتین" از شهر پیرانشار و خانواده "چیا لَیلاخ" از شهر دِهگُلان برای تحویل پیکر فزندان خود در روبروی استانداری کرماشان حضور پیدا کردند.
روز چهارم ماه اکتبر سال جاری، ١٢ تن از گریلاهای یگانهای روژهلات کُردستان "ی.ر.ک" در توطئە مزدوران محلی و نیروهای سپاە رژیم ایران و با بکارگیری هِلیکوپتر رژیم ایران در شهر سلاس باوَجانی استان کرماشان جانبختند.
خانواده این جان باختگان اعلام نمودند:" تمام تلاشمان را معطوف خواهیم کرد تا پیکر فرزندان خود را تحویل بگیریم و از جامعه بین‌المللی و از سازمانهای بین‌المللی حقوق بشر می‌خواهیم تا از این خواستە مشروع ما حمایت نمایند."
همچنین خانوادەهای این جانباختگان از دیگر خانواده‌های جانبختگان این درگیری که فرزندانشان جانباخته اند خواستند که به ایشان ملحق شوند و تلاش خود را برای تحویل پیکر فرزندانشان را افزایش دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر