ایران نیوز

دوشنبه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۹۶

رژیم سرکوبگر ایران خانواده پیشمرگەها را تحت فشار و تهدید قرار می‌دهد

مسئولین و نیروهای امنیتی اداره اطلاعات شهر پاوه طی روزهای اخیر از طرق مختلف سعی در بی‌احترامی کردن و تخریب شخصیت خانوادەهای شهیدان و پیشمەرگەهای کوردستان داشته است.
بنابر خبر رسیده به سایت کوردستان میدیا، روز شنبه ٢ اردیبهشت ١٣٩٦ شمسی، مسئولین اداره اطلاعات شهر پاوه، از توابع استان کرماشان، خانوادە پیشمەرگەها و شهیدان را به این اداره فرا خواندە است و از آنان خواستە که فرزندانشان را از صفوف نیروهای پیشمرگه جدا کنند.
خبرنگار کوردستان میدیا در همین ارتباط گفت: نیروهای اداره اطلاعات به این خانوادەها گفتەاند که اگر فرزندانتان دست از پیشمرگه بودن نکشند، به جای آنان شما محاکمه و دادگاهی می‌شوید.
خبرنگار کوردستان میدیا متذکر شد که نیروهای امنیتی توهین و اهانت بسیاری به دکتر قاسملو کردەاند.
مسئولین مراکز امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بوسیلەی عوامل خود و از طرق مختلفی چون تطمیع و تهدید کردن و ایجاد فشار بر خانوادەهای شهیدان و پیشمرگەهای کوردستان، سعی می‌کنند این خانوادەها را مجبور به بازگرداندن و جداکردنشان از نیروهای پیشمرگه کنند.
همچنین تابستان سال گذشته اداره اطلاعات ایران در شهر پاوه از طریق شبکەهای اجتماعی از مردم هورامان خواسته بود که در شناسایی محل و مکان پیشمرگەها با اداره اطلاعات همکاری کنند.
مسئولین حکومتی بعد از آغاز مرحلەی نوینی از قیام آزادیخوهانەی کوردستان، مستمرا خانواده پیشمرگەها را از طرق مختلف تحت فشار قرار می‌دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر