ایران نیوز

شنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۹۶

کشتە شدن شعبان نصیری سردار سپاه پاسداران در موصل

به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ رسانەهای وابستە بە سپاه پاسداران ایران از کشتە شدن شعبان نصیری یکی از افسران بلندپایە این سازمان در موصل خبر دادند.
برپایە این گزارش ظهر روز جمعە ٤ خرادماه، شعبان نصیری یکی از سرداران سپاه پاسداران در موصل کشتە شدە است. این فرماندە سپاه پاسداران در شهر (البعاج) واقع در غرب موصل توسط نیروهای داعش کشتە شدە است.
کشتە شدن این سردار سپاه نصیری در موصل در حالی است کە مقامات بلندپایە نظامی ایران همیشە حضور نظامی خود را در موصل رد کردەاند.
گزارش کامل در سایت های امنیتی رژیم:
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ سردار رشید سپاه اسلام، رزمنده ی جبهه های «جهاد اصغر» و «جهاد اکبر»، حاج «شعبان نصیری»، پس از نزدیک به 38 سال مجاهدت و جهاد در میادین دفاع از «حریم اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)، سر انجام به یاران شهیدش پیوست.
به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار «حاج شعبان نصیری» که از یادگارانِ ۸ سال دفاع مقدس بود و سابقه ی حضور طولانی در «سوریه» به منظور دفاع از «حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» را در کارنامه ی خود داشت، ظهر دیروز، مصادف با شبِ اول «رمضان المبارک»، در جبهه ی «عراق» و طی عملیات آزادسازی «موصل» از اشغالِ «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر