ایران نیوز

چهارشنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۹۶

نیروهای مدافع خلق از مرگ بیست و دو ارتشی رژیم ترکیە در حملات گریلایی خود خبر می‌دهد

نیروی مدافع خلق که روزانه نتایج جنگ با ارتش ترکیه را منتشر می‌کند از مرگ بیست و دو ارتشی طی درگیری‌ها در مناطق جولمرگ، موش و چولک خبر داده است
نیروی مدافع خلق می‌گوید بعد از ظهر سه‌شنبه گریلاهای آن در حدفاصل نواحی "تله" و "خزالک" واقع در جولمرگ یک کاروان نظامیان ارتش ترکیه را هدف حمله قرار دادەاند.
در این حمله سیزده ارتشی کشته و هفت تن دیگر زخمی شدەاند. نیروی مدافع خلق اعلام کرده که یک خودروی نوع کبری در جریان تیراندازی‌ها پس از انحراف از مسیرش منهدم شده و تریلی‌های حامل خودروهای زرهی آسیب دیدەاند.
گریلاهای شرکت کننده در این عملیات همگی به مقر خود بازگشتەاند.
همچنین در روز دوشنبه دو تن از نظامیان ترکیه در حمله گریلاها به پایگاه نظامی "شکر" واقع در نوار مرزی چله از توابع جولمرگ از پا درآمدەاند.
ه.پ.گ که از عملیاتی دیگر علیه پایگاه نظامی "دشتان" در همان نواحی طی روز سه‌شنبه خبر داده، از تلفات احتمالی ابراز بی‌اطلاعی کرده است.
این گزارش همچنین حاکی از مرگ هفت ارتشی طی عملیات روز سوم ژوئن در ناحیەی "شهید شیار" از توابع شهر موش است. ه.پ.گ در مورد جزئیات این واقعه نوشته گریلاهای آن پس از شناسایی و کنترل یک گروه از نیروهای مسلح ترکیه، آنها در ساعات بعد از ظهر در مسیر روستای "دازەکوم" هدف حمله قرار دادند.
حمله ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه روز دوشنبه به پایگاه نظامی "ستر" واقع در منطقەی کورخول از توابع چولک نیز منجر به مرگ دو ارتشی شده است. حملەای که ارتش در واکنش به آن دست به حملات پراکنده راکتی زده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر