ایران نیوز

جمعه، مرداد ۱۳، ۱۳۹۶

حمایت یکی دیگر از نمایندگان مجلس آمریکا از استقلال کوردستان

یکی از نمایندگان آمریکا ضمن حمایت از همه‌پرسی استقلال کوردستان اعلام کرد استقلال باعث می‌شود کوردها به یک نیروی قابل چشمگیر برای برقراری امنیت در خاورمیانه تبدیل شوند.
ترنت فرانکس نماینده جمهوریخواه در پارلمان آمریکا ضمن حمایت از همه‌پرسی استقلال کوردستان اعلام کرد که هر فرد آمریکایی که به این موضوع آشنا باشد بدون شک از همه‌پرسی استقلال کوردستان حمایت خواهد کرد این نظر من است و من معتقدم که کوردها شایسته کشوری آزاد و مستقل هستند و امیدوارم که این گونه نیز بشود.
فرانکس طی سخنانی به خبرگزاری صدای آمریکا گفت: من مطمئنم هستم که استقلال کوردستان باعث خواهد شد که کوردها به نیروی چشمگیر تبدیل شوند و نقش اساسی در برقراری امنیت در خاورمیانه را بازی نمایند کوردها نمونه‌ای از زندگی مسالمت آمیز و آزادی را نشان داده‌اند بدون شک همه کشورها و حتی خود کوردها نیز تصریح کردند که اشتباهاتی داشته اند اما امیدوارم که کوردها با دقت به موضوع حقوق مسیحیها و ایزدیها بنگرند و به نوعی بتوانند حقوق و مطالبات آنها را براورده سازند.
نماینده آمریکایی در ادامه تاکید می‌کند که کوردها برای دستیابی به اهداف خود مصرانه عمل می‌کنند و من از آنها می‌خوام همینگونه ادامه بدهند وی در ادامه بر حمایت خود از همه‌پرسی استقلال کوردستان تاکید کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر