ایران نیوز

جمعه، مرداد ۱۳، ۱۳۹۶

ه.پ.گ: یگان‌های مخفی ارتش ترکیه هدف حمله قرار گرفتند

نیروی مدافع خلق از حملات شدید به یگان‌های مخفی ارتش ترکیه در ایالت آمد خبر داده و می‌گوید این گروه از نظامیان از چندین روز پیش شناسایی شده بودند
مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی نیروی مدافع خلق در گزارشی اعلام کرد که پایگاه "گژنه" در شمذینان صبح روز پنجشنبه هدف حملات شدید قرار گرفته است. در اثر حملات راکتی ارتش از این پایگاه، آتش‌سوزی در اراضی منطقه روی داده است.
شامگاه همان روز خودروهای زرهی ارتش که مشغول تعویض نیرو در پایگاههای گور بودند مورد حمله قرار گرفتند. شمار تلفات احتمالی در این حملات مشخص نیست.
در عین حال روز پنجشنبه حملاتی علیه نیروهای مستقر در تپەی "بایه" واقع در گور صورت گرفته که منجر به مرگ دو نظامی و آتش گرفتن خیمه استقرار نظامیان شده است.
نیروی مدافع خلق در ادامه از شناسایی یگان‌های مخفی ارتش که نیروهای عملیاتی در منطقەی فارقین را همراهی می‌کردند خبر داده و می‌گوید شامگاه چهارشنبه گریلاها در ناحیەی "ماله‌گر" از توابع فارقین به این نیروها حمله کردند. دستکم پنج نظامی در این حمله کشته شدەاند.
این گزارش حاکیست روز دوشنبه، سی‌ و یکم ژوئیه نیز هفت عضو یگان‌های مخفی ارتش در حدفاصل دو روستای "درخوست" و "سیسه" در ایالت آمد از پای درآمدەاند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر