ایران نیوز

یکشنبه، مهر ۱۶، ۱۳۹۶

ضربه‌های سهمگین گریلایی بر ارتش ترکیه در عرصه‌های زاگرس، بوتان و سرحد

مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در گزارش امروز خود از كشته‌ شدن تعدادی دیگر از نظامیان ارتش ترکیه در عملیات گریلایی خبر داده است. ه.پ.گ از به هلاکت رسیدن چهار ارتشی در جولمرگ، ٨ ارتشی در در آگری و همچنین تعدادی دیگر در سِرت سخن به میان آورده است. ه.پ.گ در بخشی دیگر از اطلاعیه مشخصات ٣ گریلای شهید را اعلام کرده است.

در اطلاعیه آمده است:

"سلسله عملیات نیروهای گریلا در دومین مرحله کارزار انقلابی شهید بدران و شهید نالین در عرصه‌های گَوَر، شمذینان و چَله ادامه دارد. ساعت ١۵ روز ١۴ مهر نیروهای ما نظامیان ارتش ترکیه را در تپه کوره مزگفت هدف قرار داده، یک نظامی را کشتند و ۵ نظامی دیگر را زخمی کردند.

ساعت ۶:۵٠ روز ١۵ مهر هم نیروهای یژاستار با اسلحه‌های سنگین پایگاه ستون حومه شمذینان را هدف قرار دادند. از تعداد دقیق تلفات ارتش ترکیه خبر موثقی در دست نیست.

ساعت ٨:٣٠ دیروز (١۵ مهر) نظامیان ارتش ترکیه در تپه شهدی دیرین هدف عملیات نیروهای ما قرار گرفتند. در این عملیات یکی از مواضع دشمن منهدم گردید و یک نظامی کشته شد.

در ساعت ١۶:٣٠ دیروز هم یکی از نظامیان ارتش ترکیه در تپه شهید باگر از سوی تک‌تیراندازهای ما به هلاکت رسید. یکی دیگر از نظامیان ترکیه در پایگاه روستای آلیاوا حومه گَوَر از سوی نیروهای ما به هلاکت رسید.

٨ ارتشی در آگری کشته شدند

در ادامه کارزار انقلابی شهید آرگش، شهید ایلم و شهید ماهر نیروهای ما رأس ساعت ٨:٣٠ روز ١۵ مهر ماه علیه خودرو زرهی نفربر ارتش ترکیه در منطقه بازید حومه آگری عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. خودرو مذکور کاملا منهدم شد و ٨ ارتشی سرنشین آن به هلاکت رسیدند.

عملیات علیه نیروهای ارتش در سرت

ساعت ١۵ روز ١۵ مهر ماه نیروهای ما در دو عملیات جداگانه نیروهای ارتش ترکیه در عرصه قلانس حومه سرت را هدف قرار دادند. از تعداد دقیق تلفات نیروهای دشمن خبری موثق در دست نیست."

مرکز خبررسانی ه.پ.گ مشخصات یکی از گریلاهای خود را که در حملات هوایی رژیم ترکیه در پنجم شهریور در منطقه الباک شهر وان به شهادت رسیده بود، آیدن اُجال با کد سازمانی جمیل شاخ اعلام کرده است.

ه.پ.گ در پایان اطلاعیه مشخصات دو گریلای زن را که در ۴مهر ماه در عرصه فراشین حومه الک از توابع شرنخ در حملات هوایی ارتش ترکیه به شهادت رسیده‌اند از این قرار اعلام کرد:

هادیجه اینجه با کد سازمانی "سارینا زریان"، متولد وان، زمان و مکان شهادت: ۴ شهریور ١٣٩۶/ شرنخ

شیلان جانان با کد سازمانی "تکوشین باران"، متولد جولمرگ، زمان و مکان شهادت: ۴ شهریور ١٣٩۶ / شرنخ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر