ایران نیوز

سه‌شنبه، مهر ۱۱، ۱۳۹۶

رئیس اقلیم کوردستان بمناسبت درگذشت جلال طالبانی یک هفته عزای عمومی اعلام کرد

مسعود بارزانی رئیس اقلیم کوردستان به مناسبت درگذشت جلال طالبانی پیام ویدیویی منتشر نمود
مسعود بارزانی ضمن ابراز تاسف و همدردی با ملت کوردستان و خانواده مام جلال اعلام کرد که درگذشت جلال طالبانی خسارتی جبران ناپذیر است.

متن پیام تسلیت مسعود بارزانی:

با کمال تاسف و تاثر خبر درگذشت جلال طالبانی دبیر کل اتحادیه میهنی کوردستان را شنیدیم در این روز غم انگیز مراتب تسلیت خود را به خانواده طالبانی به خصوص هیروخان، قباد طالبانی و پاول طالبانی ابراز می‌دارم.

از دست دادن سرکرده‌ی همچون جلال طالبانی خسارتی جبران ناپذیر است که به آسانی جایش پر نخواهد شد. مراتب تسلیت خود را به تمام ملت کوردستان و تمامی برادران اتحادیه میهنی کوردستان و اعضای این حزب ابراز می‌دارم و امیدوارم خداوند تبارک و تعالی بهشت را نصیب وی کند من خودم نیز شخصا دوست، برادر و یکی از حامیان نیرومند خود را از دست داده‌ام مفتخرم که هر دوی ما در کنار هم توانستیم با کمک دیگر برادران بسیاری از موانع را در راه رسیدن به اهداف خودمان از میان برداریم ما مراحل سختی را باهم پشت سر گذاشتیم با افتخار میتوان گفت که بسیاری از دستاوردهای امروز نتیجه تفاهم و برادری است که با همدیگر بنیان نهادیم و اکنون نیز بهترین وفاداری به مام جلال و روح تمامی شهیدان راه آزادی اینست که اتحاد و همبستگی خود را تحکیم بخشیم و از این طریق خواهیم توانست به اهداف مقدسمان که رهبران و شهدای ما برای احقاق آن جان خود را از دست دادند برسیم.

در بخش پایانی پیام، بمناسبت درگذشت جلال طالبانی یک هفته عزای عمومی اعلام شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر