ایران نیوز

شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۹۶

آخرین اخبار مربوط به تلاش‌های اشغالگرانه‌ی ارتش ترکیه

ارتش ترکیه دیشب تلاش کرد تا منطقه‌ی ''خواکورک'' در جنوب کردستان را اشغال نماید. در منطقه حمله‌ی جنگنده‌های ترکیه ادامه دارد. از مرکز سربازان ترکیه در "آمیدی" نیز کوهستان "متینا" مورد حمله‌ی راکتی قرار گرفته است.
دیشب در ساعت ٢٢:٠٠ ارتش ترکیه بهمراه جاش‌های منطقه‌ی "گاردیا" ازمنطقه‌ی شمزینان از توابع جولمیرگ، تلاش نمودند تا دره‌ی "حاجی‌بگ"، "دره‌ی "رش"، " سیرو" و روستای "برمزا" را غصب و اشغال نمایند.

آخرین اخبار منطقه

بنا به گزارشات رسیده از منابع محلی، ارتش ترکیه در ابتدا با هواپیماهای جنگی، دره‌ی حاجی‌بگ، دره‌ی رش، سیرو و حولی برمزا را بمباران و سپس بوسیله‌ی هلی‌کوپتر سربازان خود را در "سیرو" و پیرامون آن پیاده نموده است.
اعلام شد که این منطقه در اختیار پارت دمکرات کردستان عراق (پ.د.ک) قرار دارد و نظامیان ترکیه در نزدیکی منطقه‌ی "دشتا حیاتی" ٦کیلومتر پیشروی نموده‌اند.

هلی‌کوپترهای کبری منطقه‌ی دشتا حیاتی را بمباران کرده‌اند.

هواپیماهای جاسوسی و جنگی بر روی آسمان منطقه در پرواز هستند. بمباران دره‌ی "ماسیرو"، دره‌‌ی "کوردینه"، دره‌ی "آری" و دره‌ی "حشمیه" ادامه دارد.

٦سرباز ترکیه کشته شدند

نیروهای گریلا دیشب در منطقه‌ی دیگری از شمزینان، سربازان ارتش ترکیه را مورد هدف قرار دادند. این حمله بر روی سربازانی که در تپه‌ی "خدا" که در مرزهای شمزینان می‌باشد، انجام گرفت. در این هجوم ٦ نظامی ترکیه کشته شدند.

از "آمیدی" حمله نمودند

نظامیان ترکیه که در منطقه‌ی "بهدینان" در جنوب کردستان حضور دارند، شروع به حمله نمودند. از پایگاه ارتش ترکیه واقع در آمیدی از توابع "دهوک"، مناطق غیر نظامی و جای سکونت افرد مدنی، مورد حملات توپخانه‌ای قرار گرفت.

هجوم هواپیماهای جنگی

جنگنده‌های ارتش ترکیه، دیشب مناطق "زاپ" و "آواشین" را نیز بمباران نمودند. از نتایج این حمله، اطلاعات زیادی به دست نیامده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر