ایران نیوز

شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۶

ه.پ.گ: در چَله جولمرگ هفت ارتشی ترکیه کشته و دو تن دیگر زخمی شدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق- ه.پ.گ در گزارشی از عملیات گریلا در ٢٨سپتامبر در ناحیه‌ی چله خبر داد‌، در این گزارش از عملیات گریلایی روز ٢ سپتامبر/ ٧ دیماه در مناطق خرَەگول و کوردینه از توابع جولمرگ و کشته شدن ٧ ارتشی رژیم ترکیه خبر داده است.
ساعت ٠٩:٢٠دقیقه نیروهای ما ضربات سنگینی را به نظامیان مستقر در تپه‌ی شهید جودی در منطقه‌ی پتروت وارد نمودند. در این عملیات مواضع نیروهای دشمن به تمامی منهدم و ٣ ارتشی ترکیه کشته شدند.
ساعت ١٠:٢٠دقیقه، گروهی از نیروهای دشمن و یک هلی‌کوپتر سیکورسکی خواستند تا کشته و زخمی‌های خود را از تپه‌ی شهید جودی دور سازند، نیروهای ما آنان را مورد حمله قرار دادند. هلی‌کوپتر ضربه خورد و یک نظامی دیگر کشته شد. سپس نیروهای اشغالگر، این منطقه را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای قراردادند.
ساعت ٠٩:٣٠دقیقه، نیروهای ما به مواضع دشمن در تپه‌ی کوردینه حمله نمودند. از تعداد کشته و زخمی‌های دشمن اطلاعی بدست نیامد.
در همان روز نیروهای ما در ساعت ١٠:٣٠دقیقه بر علیه واحدهای دشمن در تپه‌ی خره‌گل عملیاتی را انجام دادند. در این عملیات که ضربات سنگینی به سنگرها و مخفی‌گاه‌های دشمن وارد شد، سه ارتشی ترکیه کشته و دو ارتشی دیگر زخمی شدند. نیروهای اشغالگر در پاسخ حوالی تپه را توپباران نمودند.
در این حملات آنچنان که محرز شده است هفت ارتشی کشته و دو ارتشی دیگر زخمی شدند. به یک فروند هلی‌کوپتر سیکورسکی آسیب وارد شد.
نیروهای مدافع خلق در مورد حملات هوایی جنگنده‌های ارتش ترکیه چنین گفت:
٢٨ سپتامبر، هواپیماهای جنگی ارتش ترکیه به مناطق حفاظتی مدیا حمله نمود و در این راستا؛
ساعت ١٠:٢٠ دقیقه، جیلوی کوچک در منطقه‌ی زاپ و در ساعت ١٠:٣٠دقیقه نیز عرصه‌ی مسلوکه در منطقه‌ی خواکورک بمباران گردیدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر