ایران نیوز

سه‌شنبه، دی ۲۶، ۱۳۹۶

خبرى كه مردم كرمانشاه را بشدت وحشت زده كرده است ...

احتمال نابودی شهر کرمانشاه و کشتار عظیم مردم کُرد در هر لحظه وجود دارد
به گزارش آمد نیوز : شب گذشته انفجار مهیب در ازگله، شهر کرمانشاه را لرزاند و تا این لحظه هنوز هیچ منبع رسمی درباره منشأ این انفجار به مردم اطلاع‌رسانی نکرده است. شدت انفجار به حدی بود که موجب وحشت مردم کرمانشاه شد، شیشه‌های منازل تا شعاع کیلومترها شکست و وزارت کشور رژيم انسان ستيز اسلامى درخواست اعزام بالگردهای مجهز به سلاح جنگی به منطقه کرد که صبح امروز این بالگردها به منطقه اعزام شد.
یک مزدور حكومت قاتلان در شورای عالی امنیت ملی به شرط عدم افشای نام خود به خبرنگار «آمدنیوز» اطلاع داده است که شب گذشته سپاه پاسداران قصد انجام آزمایش یک فروند موشک بالستیک را داشته که این موشک بالستیک در لانچر خود منفجر شده است.
شدت انفجار به حدی بوده که انبارهای زیرزمینی موشکی سپاه در منطقه ازگله، در آتش فرو رفته و هر لحظه امکان انفجار عظیم در این انبارهای زمینی وجود دارد. برآوردها نشان می‌دهد بیش از سه هزار موشک در این انبارها نگهداری می‌شود که نیروهای آدم كش سپاه هنوز موفق نشده‌اند این موشک‌ها را به خارج از انبارها منتقل کنند. گفته شده برای انتقال موشک‌ها به بیرون از انبارها، اتومبیل‌های حمل کننده باید به تعداد بالا در انبارها تردد کنند و باید بتوانند «خرجِ» این موشک‌ها را سریعا از بدنه‌ی اصلی آن‌ها خارج کنند که تا کنون موفق به این امر نشده‌اند.
از شب گذشته تا کنون، نیروهای سپاه در حال خاموش کردن آتش عظیم وارد شده به این تونل‌ها و سرد کردن محیط انبارها هستند تا انفجاری رخ ندهد. در صورت بروز انفجار در این انبارها، کل شهر کرمانشاه تخریب و هیچ موجود جنبده‌ای در آن زنده نخواهد ماند.
بر اساس آخرین گزارشات سپاه مزدور قاتلان مردم پاسداران به شورای‌عالی امنیت ملی، دست‌کم هشت تن از فرماندهان نیروهای سپاه در انفجار شب گذشته موشک بالستیک در لانچر، كشته شده اند.
ساعتی قبل نیز در جلسه‌ی شورای عالی امنیت ملی حكومت که با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شده، نمایندگان وزارت اطلاعات، دولت، دبیر شورای عالی امنیت ملی و فرمانده ارتش، خواستار اعلام وضعیت بحرانی فوق‌العاده در کرمانشاه و انتقال سریع مردم به خارج از این شهر شده‌اند اما محمدعلی جعفری فرمانده آدم كش سپاه با اعلام این شرایط مخالفت کرده است. مخالفت جعفری با اعلام شرایط بحرانی فوق‌العاده در کرمانشاه، موجب ایجاد جدال لفظی میان مسئولان ارشد حكومت اسلامى داعشى کشور در جلسه‌ی امروز شده است.
از دلایل مخالفت جعفری با اعلام شرایط بحرانی در کرمانشاه، رصد ماهواره‌های آمریکایی و اسراییلی و شناسایی پایگاه اصلی موشکی ایران است. جعفری گفته در صورت تخلیه شهر و بسیج تمام امکانات برای تخلیه‌ی چند هزار موشک موجود در انبارهای ازگله، محل اصلی این انبارها توسط ماهواره‌ها شناسایی و هر لحظه امکان حمله‌ی برق‌آسای آمریکا و اسراییل به انبارهای موشکی ایران وجود دارد.
جعفری در جلسه‌ی شورای عالی امنیت ملی عنوان کرده در صورت انفجار انبارهای موشکی ایران در ازگله، نهایتا چند هزار کُرد می‌میرند اما اگر این انفجار صورت نگیرد، ما مختصات جغرافیایی انبارها را با دست خود به ماهواره‌های آمریکایی و اسراییلی داده‌ و انبارهای خود را به دست خود به آنان هدیه کرده‌ایم.
این منبع آگاه در شورای عالی امنیت ملی به خبرنگار «آمدنیوز» می‌گوید: هر لحظه امکان انفجار انبارهای موشکی زیرزمینی سپاه در ازگله‌ی کرمانشاه وجود دارد و بهتر است مردم هر چه سریع‌تر از این انبارها فاصله گرفته و از شهر دور شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر