ایران نیوز

سه‌شنبه، دی ۱۹، ۱۳۹۶

اطلاعات فضای رعب و وحشت را در کردستان ایجاد کرده است

پس از اعتراضات مردمی در ایران و کردستان، نهادهای اطلاعاتی فضای رعب و وحشت را در کردستان ایجاد کرده‌اند.
به گزارش کوردستان نیوز به نقل از آژانس خبررسانی کُردپا، پس از اعتراضات مردمی در ایران و کردستان، نهادهای اطلاعاتی با راه‌اندازی کانال‌هایی در فضای مجازی درصدد شناسایی و بازداشت شهروندان معترض هستند و در تازه‌ترین اقدام، اداره اطلاعات سنندج با راه‌اندازی کانالی در فضای مجازی و با انتشار تصاویری از شهروندان معترض از مردم می‌خواهد که برای شناسایی و بازداشت آنان با این اداره همکاری کنند.
اطلاعات سنندج با راه‌اندازی کانالی در فضای مجازی و با انتشار تصاویری از شهروندان معترض از مردم می‌خواهد که برای شناسایی و بازداشت آنان با این اداره همکاری کنند.
اداره اطلاعات سنندج شهروندان شرکت‌کننده در اعتراضات مردمی را "اغتشاشگر و وابسته به جریانات ضدانقلاب" معرفی کرده است. 
همچنین اطلاعات سپاه پاسداران کرمانشاه با راه‌اندازی کانال‌هایی در فضای مجازی شهروندان شرکت‌کننده در اعتراضات مردمی را تحت تعقیب قرار داده‌ است.
اطلاعات سپاه پاسداران هدف از راه‌اندازی این کانال‌ها را بازداشت معترضان و لیدرهای این اعتراضات اعلام کرده است. این نهاد اطلاعاتی وابسته به سپاه پاسداران با انتشار تصاویر معترضان از شهروندان می‌خواهد که مشخصات آنان را برای این نهاد اطلاعاتی ارسال کنند.
فعالان سیاسی کردستان می‌گویند، نهادهای اطلاعاتی با چنین اقداماتی فضای رعب و وحشت را در کردستان ایجاد کرده‌اند تا مانع برگزاری تجمعات اعتراضی شوند و فضای سکوت را بر کردستان حاکم کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر