ایران نیوز

شنبه، دی ۲۳، ۱۳۹۶

اطلاعات سپاه پاسداران کردستان: فعالان سیاسی و مدنی "ضدانقلاب" هستند

سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان خواستار برخورد امنیتی با فعالان سیاسی و مدنی در کردستان شد.
به گزارش کوردستان نیوز به نقل ازآژانس خبررسانی کُردپا، سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان درصدد است برخی از فعالان سیاسی و مدنی را به اتهام "ارتباط با رسانه‌های خارج از کشور" بازداشت کند.

به گفته یک منبع آگاه، با آغاز اعتراضات مردمی در ایران و کردستان نیروهای اطلاعاتی وابسته به سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس در فضای مجازی برخی از فعالان سیاسی و مدنی را "ضدانقلاب" خوانده‌اند.

این منبع افزود: نیروهای اطلاعاتی این فعالان سیاسی و مدنی را به "ارتباط با رسانه‎های خارج از کشور" متهم و خواستار برخورد امنیتی با آنان شده‌اند.

با آغاز اعتراضات مردمی، اداره اطلاعات سنندج و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران از طریق تماس تلفنی، روزنامه‌نگاران و فعالان مدنی کُرد را تهدید کردند که هیچگونه مطلبی را در راستای حمایت از اعتراضات مردمی در رسانه‌ها منتشر نکرده و از این اعتراضات حمایت نکنند.

این دو نهاد اطلاعاتی به روزنامه‌نگاران و فعالان مدنی کُرد گفته‌ بودند در صورت حمایت از این اعتراضات با احکام سنگین قضایی روبرو خواهند شد.

اصطلاح "ضدانقلاب" در ادبیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران به فرد و یا جریاناتی اطلاق می‌شود که فعالیت سیاسی آنان برخلاف سیاست رسمی حاکمیت کنونی ایران باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر