ایران نیوز

شنبه، تیر ۱۶، ۱۳۹۷

هشدار: کدام فردا نوبت به من و ما خواهد رسید؟؟؟

خانمی23 ساله برای زایمان به بیمارستانی در خیابان الوند تهران
میرود تا برای اولین بار افتخار کلمه مادری را کسب کند


پزشک متخصص تشخیص سزارین میدهد و اورا به اتاق عمل هدایت می کند، اما جراح محترم بهنگام عمل، قدری عمیقتر! برش میدهد (خطای پزشکی)، بگونه ای که بخشی از روده را نیز در بر میگیرد!!!
لاجرم داخل شکم بوسیله محتویات خروجی از نقطه بریده شدۀ روده، دچار عفونت میشود و بر سایر نقاط  بدن نیز نفوذ می کند...فرزندی به دنیا می آید ...
 امّا مادر به بخش مراقبت ویژه ( ICU ) منتقل میشود و24 روز با مرگ دست و پنجه نرم میکند و بالاخره تسلیم میشود و این نظام پزشکی است که قصور پزشکان در زمان عمل را دلیل مرگ اعلام می نماید، همین و بس...و ای دریغ که هرگز فرصت دیدار مادرو فرزند میسر نمی شود...و اینگونه سرگردانی فرزند بی مادراز بیمارستانی آغاز می شود.
   
عباس کیا رستمی کارگردان بزرگ بین المللی با سرنوشتی بگونه ای دیگر با چاقوی پزشکان بیمارستان جم  و باز هم  در مسیر خطا !!! مارا ترک می کند ...
عجبا که قوه قضائیه ناتوان و تسلیم جامعه پزشکان خادم ( خائن)، دکترمعالج را مجرم می داند امّا جریمه قتل او تنها سه ماه تعطیلی مطب است که با مفهومی دیگر پزشک برای سه ماه به مرخصی و استفاده از تعطیلات هدیه شده عازم میشود.، براستی چه کسی پاسخگوی اینگونه حادثه ها و عدم مسئولیت هاست ؟
 
پدری ۳۶ ساله ( علیرضا ) تحت تاثیر تبلیغات پزشک که با افتخار می گوید: «من در مدتی کوتاه و با یک جراحی ساده مشکل اضافه وزن شما را  برطرف خواهم کرد»  از یک سو، و از طرف دیگر تهدید که : « اگر عمل نکنی در آینده ای بسیارنزدیک تسلیم مرگ خواهی شد» رضایت لازم را کسب و او را تحت عمل جراحی قرار میدهد .
 امّا بیمار بمدت 45 روز در بخش مراقبت های ویژه بستری می شود، بیش از40 نوبت تحت عمل جراحی های مختلف قرار می گیرد و در نهایت 30 خرداد 1397 تیم سفید پوش مرد جوان را  راهی آرامکدۀ بهشت زهرا میسازند !!! این واقعه نیز در فضای بیمارستان دی «خیابان ولیعصر،تقاطع خیابان توانیر» انجام میگیرد.
دکتاجران: آقایان دکتر خلج، آقای دکتر پازوکی، دكتر زندى، دكتر جماعتى،  دكتر ابراهيمى و خانم دکتر شاپوری تحت مسئولیت مدیری ناتوان به اسم آقای دکتر مظاهرى .
یاد آور می شویم که متاسفانه همین گروه به همان شیوه و با همان تبلیغات و تهدیدات، جوان دیگری بنام (على قديمى) را در بیمارستان آتیه تهران واقع  در شهرک غرب، تقاطع خیابان فرح زادی و خیابان دادمان کفن پوش می کنند و این بار زمان را کوتاهتر کرده  و به20 روز تقلیل میدهند ... بازهم جراح آقاى دكتر. پازوكى و همدست ایشان آقای دكتر خلج هستند.
بی‌مسئولیتی و عمل اشتباه دکتر «سزار. ق» در بیمارستان بهمن شهرک غرب تهران موجب آسیب‌دیدگی جدی پای پدر پیر ۸۷ ساله می شود و باز هم جراح آنرا اشتباه پزشگی می نامد و مدیریت  بیمارستان نیز برای این اشتباه پاسخگو  نیست .
و یا  مرگ یک نوزاد دو ماهه که بدون توجه به حساسیت کودک به داروی بی‌ حسی، پس از تزریق  و بهنگام ختنه  جان می بازد و هیج مسئولی جوابگوی والدینش نیست.
و بسیار  موارد دیگر که یا در آرامش ابدی اند و یا درحال آماده کردنشان برای این سفر تلخ در« ICU » های مختلف،  بی گمان در فردا ها نوبت من و شما نیز فرا خواهد رسید .
پس بهوش باشیم و دردام این چنین پزشکانی با تابلوی «خطای پزشکی امریست عادی و شما امضا داده اید و... » قرار نگیریم که نقاب خادم بر چهرۀ افراد بسیار است.
مراقب کسبه پزشکی یا دکتاجران باشیم ( دکتر + تاجر)، منظور تاجران موفقی هستند که به اشتباه در حرفۀ مقدّس پزشکی به تجارت مشغول شده اند.
صدیقه جعفری 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر