ایران نیوز

جمعه، آبان ۲۵، ۱۳۹۷

احضار دو تن از فعالین کارگری سنندج به اطلاعات نیروی انتظامی

 در راستای فشار بر فعالان کارگری در سنندج، دو تن از فعالین کارگری این شهر به اداره اطلاعات نیروی انتظامی این شهر احضار شدند.

به گزارش کوردانه به نقل از  آژانس خبررسانی کُردپا، روز چهارشنبه بیست و سوم آبان‌ماه، "مظفر صالح‌نیا" از اعضای اتحادیه آزاد کارگران ایران و "خالد حسینی" از اعضای کمیته هماهنگی از طریق تماس تلفنی به اداره اطلاعات نیروی انتظامی سنندج احضار گردیدند.

اتهام این دو فعال کارگری "شرکت در تجمع‌هایی که از دیدگاه نیروهای اطلاعاتی و دستگاه قضایی مجرمانه و غیرقانونی" می‌باشد، اعلام شده است.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری در رابطه با احضار این دو فعال کارگری نوشته است: "کارگران و فعالین کارگری و مدنی، تجمع تحصن و راهپیمایی در اعتراض به تبعیض، نابرابری و وضع موجود را حق مسلم خود می‌دانند. جنبش مطالباتی جاری تا رسیدن به خواسته‌های برحق و انسانی‌اش از پای نخواهد نشست و احضار و بازداشت و زندانی کردن، هیچ خللی در این روند ایجاد نمی‌کند."

در همین رابطه نیز، روز سه‌شنبه بیست و دوم آبان‌ماه، غالب حسینی، فعال کارگری و از اعضای کمیته هماهنگی به اداره اطلاعات نیروی انتظامی سنندج احضار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر