ایران نیوز

جمعه، آذر ۳۰، ۱۳۹۷

حمایت انجمن سبز چیا مریوان از انجمن محیط زیست "ولات" بوکان


انجمن سبز چیا مریوان در بیانیه‌ای فشار و سنگ‌اندازی در راه فعالیت‌های انجمن محیط زیست "ولات" بوکان را محکوم نمود.

انجمن سبز چیا مریوان در این بیانیه اعلام کرده است: اخیرا باخبر شدیم که انجمن محیط زیست "ولات" بوکان از سوی برخی از مسئولین تنگ نظر بوکان تهدید به تعطیلی فعالیت و بستن دفتر کار خود شدە است. مردم بوکان و همه فعالین زیست محیطی مناطق کوردنشین نیک آگاهند که انجمن محیط زیست "ولات" بوکان، نزدیک به چهار سال است که به یاری جوانان فداکار در راه خدمت دلسوزانه و آگاهی بخشی به مردم در زمینه های زیست محیطی و نیز جلوگیری از تخریب و زیان رساندن بیشتر به محیط زیست و حل و فصل معضلات مربوطه، به ویژه در سطح شهرستان بوکان، آستین همت بالا زده و با درک شرایط بحرانی محیط زیست کشور، نهایت تلاش خود را نموده و نقش بسیارموثر و مشفقانه ای ایفا نمودە است. 

این انجمن زیست محیطی در این بیانیه افزوده است: همچنین میدانیم که انجمن محیط زیست "ولات" بوکان، از جمله سازمانهای مردم نهاد مستقلی است که توسعه پایدار و سازندگی کشور و پیشرفت همه جانبه جامعه و هوشیاری و آگاهی بخشی آحاد مردم مرهون وجود و تلاش و فعالیت این سازمانها و نهادهای مدنی و مردمی است.

انجمن سبز چیا در پایان تأکید کرده است: انجمن سبز چیا هر گونه فشار و سنگ اندازی در راه فعالیتهای دلسوزانه انجمن محیط زیست "ولات" بوکان از سوی هر مسئول و ارگانی را به شدت محکوم نموده و مراتب پشتیبانی قاطع خود را از فعالیت‌های زیست محیطی این انجمن اعلام میدارد.

چندی پیش، مجمع عمومی انجمن محیط زیست "ولات" بوکان در بیانیه‌ای از فشار فرمانداری و شهرداری این شهرستان برای ممانعت از فعالیت‌های این انجمن خبر داد.

انجمن محیط زیست "ولات" در این بیانیه افزوده بود: پیرو اطلاعیه قبلی این انجمن مبنی بر فشارهای اتوماتیک وار از ناحیه فرمانداری و شهرداری شهرستان برای بستن دفتر کار انجمن، بار دگر به اطلاع میرسانیم، اگر مشمول همکاری و حمایت متحدانه‌ی نهادهای اجتماعی و مردمی نباشیم، به زودی اقدام به حذف ما خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر