ایران نیوز

چهارشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۹۷

اطلاعات ایران: مخالفین ما قدرتمند و در حال اتحاد هستند

وزیر اطلاعات ایران روز گذشتە در مجلس این کشور اعلام کرد کە نیروهای اپوزسیون و مخالف این کشور قدرتمند شدە و در حال هم گرایی و فعالیت مشترک هستند. 

محمود علوی با بیان اینکه ”شرایط امنیتی امروز کشور با سال‌های گذشته متفاوت است“، ادعا کرد: ”با شرایطی مواجه هستیم که سرویس‌های امنیتی کشورهای همسایه و حتی کشورهای دوردست، مستقیم علیه امنیت ایران وارد عمل شده‌اند و از جریان‌های تروریستی و گروه‌های تروریستی با تمام وجود به صورت نقدی، کالایی و آموزشی حمایت می‌کنند“. 
علوی همچنین مدعی شد که “در سطح دنیا در یکی دو سال اخیر بیش از ۶۴ همایش و نشست و هم اندیشی بین جریان‌های مختلف قومی و ضد انقلابی برگزار شده است برای این که سطح مبارزه خود با جمهوری اسلامی ایران را یکی کنند”. 
مقامات ایران پیش از این نیز، اسرائیل و عربستان سعودی را به حمایت از گروه‌های مسلح مخالف حکومت و دست داشتن در حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز متهم کرده بودند اما این کشورها اتهام یاد شده را رد کردند. 
بهزاد خوشحالی، نویسندە و ناظر سیاسی ساکن آلمان طی مصاحبەای با (باس نیوز) در اینبارە گفت: “ایران کاملا از توطئەهایی کە برای اپوزسیون خود طرح ریزی کردە بود، نا امید شدە است واکنون می خواهد بە جای حفظ نظام موضوع حفظ ایران را برجستە نماید”. 
خوشحالی در ادامە اظهار داشت کە “حکومت ایران بە این درک رسیدە است کە شرق کوردستان بە سوی آگاهی ملی و ملیت گرایی گام می نهد و می داند کە کوردستان نقش رهبری اندیشە هویت طلبانە را در تمام ایران ایفا می کند.” 
علوی برای مقابله با گروه‌های اپوزیسیون خواستار افزایش بودجه وزارت اطلاعات شد، که به گفته وی اگر لجستیک و تجهیزات وزارت با حرکت و بسیج دشمن نامتناسب باشد، با تهدیدها مقداری مشکل تر حرکت می‌کنیم. 
وزیر اطلاعات با اشاره به ضرورت برخورد سخت و پلیسی به عنوان درمان و آخرین راهکار گفت در راهبرد وزارت اطلاعات پیشگیری را بر درمان مقدم قرار گرفته است. 
وزیر اطلاعات با اشاره به ضرورت برخورد سخت و پلیسی به عنوان درمان و آخرین راهکار گفت در راهبرد وزارت اطلاعات پیشگیری را بر درمان مقدم قرار گرفته است. 
علوی در این باره گفته است وزارت اطلاعات سالانه تقویم امنیتی را تنظیم می‌کند و براس پیشگیری از چالش‌های امنیتی بیش از ٣٠ گزارش راهبردی در ١٠ ماه گذشته در اختیار مقامات عالی نظام قرار داده است. 
وی با اشاره به افزایش تحرکات گروه‌های اپوزیسیون گفت: «در چند سال قبل، سه ماهی یکبار یک تیم تروریستی را زیر ذره‌بین می‌بردیم، اما در شرایط کنونی گاه هفته‌ای دو تیم تروریستی را شناسایی و اقداماتشان را خنثی می‌کنیم». 
وزیر اطلاعات در ادامه گفت «تاکنون بیش از ٣٠٠ مورد تیم‌ها را شناسایی کرده‌ایم» و « در شرایط کنونی از هر ١٠٠ اقدام تروریستی ٩٧ تا ٩٨ اقدام را خنثی کرده‌ایم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر