ایران نیوز

پنجشنبه، مهر ۱۱، ۱۳۹۸

پنج هزار فقره برخورد نیروی انتظامی در ارتباط با پوشش اجباری در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از ۵ هزار فقره برخورد با آنچه «کشف حجاب» نامیده است در این استان طی سال جاری خبر داد. به گفته وی از طریق سامانه ای شماره خودروی کسانی که در خودروی خود اقدام به «کشف حجاب» می کنند ثبت می شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایرنا، امروز پنجشنبه ۱۱ مهرماه ۹۸، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: طی امسال تاکنون پنج هزار فقره برخورد با «کشف حجاب» در استان خوزستان صورت گرفته است.
حیدر عباس زاده با اشاره به اینکه ۹۷ درصد این موارد در اهواز و مابقی در آبادان، دزفول و ماهشهر بوده است، از ثبت شماره خودرو کسانی که در داخل خودروی خود «کشف حجاب» می کنند توسط یک سامانه ناظر خبر داد.
لازم به ذکر است کارگروه مشترک دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تیرماه امسال بخشنامه ای در خصوص تبلیغ حجاب و پیشگیری و برخورد با هر گونه الگوی پوشش مغایر با معیارهای جمهوری اسلامی تدوین کرده و به همه نهادهای قضایی، امنیتی، اجرایی و فرهنگی و آموزشی ارسال کرده بود. نسخه پیشنهادی بروز شده این بخشنامه ۲۶ صفحه ای در اختیار هرانا قرار گرفته است که چکیده ای از آن پیشتر در گزارشی منتشر شده بود. متن کامل بخشنامه را نیز می توانید در همان گزارش به صورت پی دی اف دریافت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر