ایران نیوز

چهارشنبه، اردیبهشت ۰۵، ۱۴۰۳

اصغر امیرزادگان، از معلمان آموزش و پرورش جهت تحمل حبس به زندان فیروزآباد منتقل شد

 


اصغر امیرزادگان، معلم و از فعالان صنفی فرهنگیان اهل فیروزآباد استان فارس، جهت اجرای حکم حبس، بازداشت و به زندان فیروزآباد منتقل شد.

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، روز دوشنبه ٣ اردیبهشت ماه ١٤٠٣ (٢٢ آوریل ٢٠٢٤)، اصغر امیرزادگان، معلم اهل فیروزآباد توسط نیروهای امنیی بازداشت و برای اجرای حکم دو سال حبس، به زندان مرکزی این شهر منتقل شد.

بازداشت و انتقال اصغر امیرزادگان به زندان در حالی است که پیشتر بخشی از مدت محکومیت حبس خود را گذرانده و اجرای حکم حبس او متوقف شده بود.

این معلم، خرداد ماه ١٤٠٢، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به اتهام "اجتماع و تبانی" به ۵ سال حبس محکوم شد که این حکم پس از پذیرش اعاده دادرسی توسط دادگاه تجدیدنظر استان فارس به دو سال حبس تقلیل یافت.

اصغر امیرزادگان، آبان ماه ۱۴۰۲، جهت تحمل دوران محکومیت دو سال حبس خو به زندان فیروزآباد منتقل شد که در نهایت با توقف حکم حبس، از این زندان آزاد شده بود.

وی در اسفند ماه سال گذشته، بابت پرونده دیگری توسط دادگاه انقلاب فیروزآباد با شکایت دادستان فیروزآباد به پرداخت سه میلیون تومان بدل از یک سال حبس بابت اتهام "تبلیغ علیه حکومت" محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر