ایران نیوز

شنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۹۶

ضربه گریلا به ارتش ترکیه در پی عبور از مرز

گزارش‌ها از مناطق حفاظتی مدیا حاکی‌ست که نظامیان ارتش ترکیه امروز در شهرستان چله استان جولمرگ از مرز عبور کرده که همین امر باعث درگیری شدید میان گریلا و ارتش ترک شده است. درگیری‌ها هم‌چنان ادامه دارد
شب گذشته نظامیان ارتش ترکیه مرز باشور کردستان در چله استان جلومرگ را در نوردیده و وارد خاک اقلیم کردستان شدند. درپی این تجاوزات ارتش ترکیه، نیروهای گریلا به درگیری‌ با آن‌ها پرداختند که در نتیجه آن دستکم ۱۴ نظامی از دیشب تاکنون کشته شده‌اند. گفته شده که در اراضی وسیعی نبرد در جریان است و ارتش به حملات هوایی مبادرت ورزیده است.
خبرنگار خبرگزاری فرات در مناطق حفاظتی مدیا گزارش داده است که ساعت ۲ بامداد امروز جنگنده‌های ارتش خطوط مرزی چله با باشور کردستان را بمباران کردند و پس از آن نظامیان ارتش به خاک باشور کردستان تعرض کردند. از همان دقایق اولیه درگیری‌های شدیدی میان ارتش و نیروهای گریلا روی داد.
منابعی از نیروهای گریلا گفته‌اند که گروهی از نظامیان ارتش به یکی از تله‌های انفجاری گریلا برخورد کرده‌اند که در نتیجه آن دستکم ۱۴ نفر کشته شده‌اند. این منبع گفته است که احتمال داد تلفات ارتش بیشتر از این باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر