ایران نیوز

یکشنبه، مهر ۱۱، ۱۳۹۵

ه.پ.گ: دست‌کم ١٥ نظامی ترکیە بە هلاکت رسیدند

در عملیات نظامی نیروهای گریلای ه.پ.گ و یژاستار، دست‌کم ١٥ نظامی دیگر ارتش غاصب ترکیە بە هلاکت رسیدند. در این درگیریها ٥ تن از گریلاها هم جانباختند
مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق با صدور بیانیەای از درگیریهای اخیر با نظامیان دولت اشغالگر ترکیە خبر دادە است.
روز اول اکتبر ساعت ١٥:٣٠ برعلیە سنگرهای نظامیان در تپە شهید جاهید حملاتی راکتی از سوی گریلاها صورت گرفت . در این عملیات یک نظامی از پای درآمد و تعدادی دیگر از آنها زخمی شدند. در همین روز عملیاتی نظامی بر علیە سە خودرو زرهی در محلە جمهوریت گور حومە شمذینان صورت گرفت و در آن یکی از خودروها منهدم شد و پنج نظامی از پای درآمدند. این عملیات در پاسخ بە تحرکات ترکیە در منطقە مرگزر انجام شد.
حوالی غروب روز ٢٧ سپتامبر نظامیان اشغالگر ترکیە با حمایت مزدوران محلی تحرکاتی وسیع را در منطقە ستور مردین آغاز کردند. روز ٢٨ سپتامبر مابین گریلاهای ما و نظامیان دولت درگیری روی داد و ٤ نظامی بە هلاکت رسیدە و دو تن دیگر زخمی شدند. در این درگیری پنج تن از رفقای ما پس از نبردی قهرمانانە بە شهادت رسیدند. اسامی شهدای جانباختە در بیانیەهای آتی اعلام خواهد شد.
ساعت ٢٠ اول اکتبر در عملیاتی گریلایی پنج نظامی ترکیە در عرصە فراشین منطقە الکی حومە شرنخ از پای درآمدند.
روز ٢٨ سپتامبر در جادە مواصلاتی هویل-مسرج حومە سرت گریلاهایما عمیاتی انفجاری را بر علیە خودرو زرهی نظامیان اشغالگر بە انجام رساندە و بە کلی منهدم گردید. تعداد کشتەها و زخمیهای این عملیات در دسترس نیست.
ارتش ترکیە تحرکات وسیعی را در ١٣ روستای منطقە هنە و لیجە استان آمد از روز اول اکتبر آغاز کردە و همچنان ادامە دارد. راە ارتباطی چولک-آمد از سوی نظامیان ترکیە مسدود شدە است. هواپیماهای تجسسی بدون سرنشین مداوما بر اسمان این منطقە دیدە می‌شوند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر