ایران نیوز

پنجشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۵

یکی دیگر از سرداران سپاه در سوریه کشته شد

سردار غلامرضا سمایی از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس که به منظور عملیات مستشاری در سوریه حضور پیدا کرده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
خبرگزاری میزان: سردار غلامرضا سمایی از یادگاران دفاع مقدس و از سبز پوشان سپاه خمینی که برای عملیات مستشاری و دفاع از حرم عقیله بنی ­هاشم عازم سوریه شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. غلامرضا سمائی فیض ­آبادی، متولد سال 1338 در تربت حیدریه بود. وی با آغاز حرکت خمینی برای سرنگونی رژیم طاغوت جزو انقلابیون تربت حیدریه بود و با حضور در راهپیمایی­ ها و پخش اعلامیه در این حرکت مردمی، دِین خود را ادا کرد.
با آغاز جنگ تحمیلی با عضویت بسیجی به جبهه ­های حق علیه باطل اعزام شد و در ادامه به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.
شهید سمایی مسئولیت­ هایی همچون مسئول بسیج شهرستان تربت حیدریه، مسئول اطلاعات سپاه شادگان اهواز، مسئول اطلاعات و فرمانده آتشبار گردان توپخانه، مسئول اطلاعات گروه توپخانه و موشکی 61 محرم، مسئول عملیات گروه توپخانه 61 محرم، مسئول گروه توپخانه لشکر 5 نصر، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثامن ­الائمه، مسئول عملیات قرارگاه ثامن ­الائمه سپاه در شرق کشور را در کارنامه خود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر