ایران نیوز

پنجشنبه، مهر ۲۹، ۱۳۹۵

ه.پ.گ از ادامه عملیات ارتش در سمسور و درسیم خبر داد

نیروی مدافع خلق در گزارش امروز خود ضمن بیان نتایج جنگ در روزهای اخیر اعلام کرد که ارتش ترکیه در مناطق سمسور و درسیم دست به عملیات زده است.
به گزارش مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی نیروی مدافع خلق ساعت 16 روز سه‌شنبه هجدهم اکتبر، نیروهای گریلا به نیروهای ارتش ترکیه در در جاده "قصرک" واقع در منطقەی چله از توابع جولمرگ حمله کردند و یک ارتشی را از پای درآوردند.

در همین روز گریلاهای یژاستار پایگاه "سره‌سِوه" در چله را هدف حملات راکتی قرار دادند. 
شامگاه سه‌شنبه یک ایستگاه مخابراتی در روستای "زورآوا"ی شرنخ نیز توسط گریلاها منفجر شده است.
طبق گزارش ه.پ.گ روز دوشنبه هفدهم اکتبر در نتیجه یک درگیری در ناحیه "ماوا" از توابع شهر سرت و پس از آن بمباران منطقه توسط هلیکوپترهای جنگی ارتش، سه گریلا جان خود را از دست دادەاند که اسامی و مشخصات آنها بزودی اعلام می‌شود. 
این گزارش همچنین حاکیست از جمع پنج گریلا که از روز یازدهم اکتبر در تاتوان ارتباط آنها با مرکز فرماندهی قطع شده بود چهار گریلا جانباختەاند و از سرنوشت یک گریلای دیگر خبری در دست نیست.
گزارش ه پ گ افزود: از ساعات بعد از ظهر دوشنبه تاکنون هواپیماهای جنگی ترکیه ناحیه "مِرِک" از توابع درسیم را بمباران کردەاند. درگیری‌های مستقیمی نیز میان گریلاها و نیروهای ترکیه روی داده که نتایج آن بزودی منتشر خواهد شد.
نیروی مدافع خلق همچنین از ادامه عملیات گسترده ارتش در منطقەی سمسور خبر داده و می‌گوید که پس از چند روز آتش‌سوزی در مناطق جنگلی روز سیزدهم اکتبر نبردی روی داد که منجر به شماری از نیروهای عملیاتی ترکیه شده است. 
از سویی در خلال ساعات 16 تا 18 روز سه‌شنبه ناحیه آواشین واقع در مناطق تحت حفاظت مدیا بمباران شده است.
ه.پ.گ اسامی چهار گریلای جانباخته در تاتوان را بدین ترتیب اعلام کرده است؛ سرهات اوراک با کد باگر تاتوان متولد بدلیس، لیلا ناس با کد زیلان زردشت متولد باتمان، جعفر یامان با کد بدران مونزور متولد آمد و شهریبان کایا با کد نودا متولد شهر وان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر