ایران نیوز

یکشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۹۶

هشدار فرماندهی ی.ر.ک نسبت به اقدامات مخرب نهادهای امنیتی ایران

فرماندهی یگان‌های شرق کردستان، ی.ر.ک در بیانیەای با اشاره به اینکه طی شش سال گذشته علیرغم اقدامات تحریک آمیز حکومت ایران فقط از حق دفاع استفاده کرده و روند توقف عملیات را حفظ کردەاند نسبت به برنامه نهادهای امنیتی ایران هشدار داده است.
فرماندهی ی.ر.ک می‌گوید حکومت ایران در سال ٢٠١٧ ضمن سدسازی‌ها با اهداف امنیتی، دهها پایگاه نظامی نیز احداث کرده و با سخت کردن شرایط کشاورزان و دامداران آنها را ناچار به عضویت در بسیج و جاسوسی کرده است.
ی.ر.ک همچنین ترویج فحشا و اعتیاد به مواد مخدر در اجتماع را تحت نظارت نهادهای حکومتی دانسته و با اشاره به فعالیت نیروهای ضد گریلا در همەی مناطق استقرار گریلاهای کردستان می‌افزاید: "حکومت برای ایجاد بی‌اعتمادی و کینه میان کردها از جاسوسان محلی سوران در مناطق کرمانج‌نشین استفاده کرده و عوامل کرمانج خود را به همین شکل به مناطق سکونت کردهای سوران فرستاده است."
در بیانیه فرماندهی ی.ر.ک همچنین اشاره شده که افرادی تحت نام شکارچی به مناطق کوهستانی اعزام شدەاند که موظف به کشف و گزارش محل استقرار نیروهای گریلا شدەاند.
فرماندهی یگان‌های شرق کردستان با تأکید بر حساسیت برهه کنونی که کردها در ادامه مبارزه آزادیخواهی خود در حال نبردی سنگین در منطقه هستند از شهروندان دلسوز و میهندوست خواسته است عوامل حکومتی را از میان خود طرد کنند.
ی.ر.ک در عین حال خائنین محلی را دعوت به ترک همکاری‌ با دشمن کرده و هشدار داده است افرادی که بخواهند به نیروهای گریلا ضربه بزنند پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر