ایران نیوز

یکشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۹۶

نبرد در رقا سنگین است؛ دیروز ۴۱ تبهکار کشته شدند

کارزار آزادسازی رقا درحالی پنجمین و آخرین مرحله خود را آغار کرده است که مبارزان توانسته‌اند چندین محله از شهر رقا را آزاد نمایند. نبرد سهمگین هم‌چنان در کوچه‌پس‌کوچه‌های رقا ادامه دارد
۳۳ روز از مرحله پنجم عملیات خشم فرات بانام "نبرد بزرگ" سپری شده است و مبارزان توانسته‌اند بسیار سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رفت در محلات این شهر پیشروی کنند. درگیری‌‌های مداوم در محلات مختلف این شهر هم‌چنان ادامه دارد.

سنگین‌ترین این درگیری‌‌ها دیروز در محله هشام عبدالملک در جنوب شرقی رقا گزارش شده است. گفته می‌شود این نبردها هم‌چنان ادامه دارد و تاکنون ۵ تبهکار در این محله به هلاکت رسیده‌اند. در محله رقای قدیمی نیز پس از درگیری‌هایی شدید ۱۳ تبهکار به هلاکت رسیده‌اند. یک تبهکار نیز به اسارت مبارزان در آمد.

در محله الرَودا در شمال شرقی رقا دیروز ۷ تبهکار به هلاکت رسیدند. یک از این تبهکاران به هلاکت رسیده، از نیروهای تک‌تیرانداز داعش بوده است. در محله دریعا در غرب رقا نیز ۶ تبهکار کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند. گزارش شده که امروز صبح تبهکاران به مواضع مبارزان در محله البرید ـ در شمال غربی شهر‌ـ یورش برده که در نتیجه آن ۱۰ تبهکار کشته شدند. منابع میدانی می‌گویند در این درگیری فقط یک مبارز زخمی شده است.

جستجو در محله حتین در غرب رقا نیز ادامه دارد. این محله در روزهای گذشته به تمامی آزاد شده و هم‌اکنون در حال پاکسازی آن می‌باشند. در جستجوهای به‌عمل آمده مقادیر زیادی سلاح و مهمات به کنترل مبارزان درآمده است.

در مجموع دیروز ۴۱ تبهکار کشته شده‌اند. نبرد هم‌چنان ادامه دارد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر