ایران نیوز

جمعه، تیر ۲۳، ۱۳۹۶

داعش زیر ضرب ارتش دمکراتیک سوریه و خبر زخمی شدند طلعال سیلو

در حالی که گروه های مخالف سوری و دولت ترکیه مدعی شدند که طلعال سیلو سخنگوی ارتش دموکراتیک سوریه در حمله داعش زخمی شده است . دنیز شنگال یکی از فرمانده YPJ اعلام نمود تا تا آزادی همه زنان کرد ایزدی با داعش مبارزه می کنیم .
به گزارش خبرگزاری زرنیوز، منابع نزدیک به گروه های مخالف دولت سوریه نزدیک به دولت ترکیه در خبری مدعی شده اند، طلعال سیلو ترکمن، سخنگوی ارتش دموکراتیک سوریه در شرق رقه و طی یکی از حملات گروه تروریستی داعش به مواضع ارتش دموکراتیک سوریه زخمی شده است. در این خبر آمده است طلعال سیلو به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفته است.


همچنین روزنامه دولتی ینی شفق ترکیه نیز با تایید این خبر اعلام کرد: در حمله انتحاری داعش به مواضع ارتش دموکراتیک سوریه در شرق رقه، طلعال سیلو سخنگوی این نیروها زخمی شده و حال وی وخیم است.

این اخبار در شرایطی منتشر می شود که مقر فرماندهی، مرکز رسانه ای و منابع نزدیک به ارتش دموکراتیک سوریه تا این لحظه در این رابطه موضعگیری نکرده اند. لازم به ذکر است که نیر.های سوری نزدیک به ترکیه و دولت ترکیه تا به حال در رابطه با زخمی و کشته شدند نیروهای روژاوا خبرهای پخش نموده است که دروغ بوده اند.

در همین حال که جنگ در رقه به شدت ادامه دارد و مرکز فرماندهی داعش زیر آتش نیروهای ارتش دمکراتیک سوریه می باشد یکی از فرماندهان نیروهای مدافع زنان کرد اظهار کرد: مبارزه با داعش تا آزادی همه زنان کرد ایزدی در بند این گروه تروریستی ادامه دارد.

به گزارش هاوار نیوز، دنیز شنگال، از فرماندهان نیروهای مدافع زنان کرد YPJدر اظهاراتی با اشاره به افزوده شدن زنان کرد ایزدی به عملیات آزادسازی رقه از اشغال تروریست های داعش عنوان کرد: تروریست های داعشی بیش از 5 هزار زن ایزدی را اسیر کرده و همگی را به رقه آورده اند. به همین خاطر آزاد کردن زنان ایزدی از چنگال تروریست های داعشی و گرفتن انتقام زنانی که در موصل و رقه به عنوان برده به فروش رفته اند مسئولیت و وظیفه ما است.

وی افزود: برای آزادی زنان ایزدی هر کاری می کنیم. تا زمانی که تمام زنان ایزدی را که داعش به اسارت برده است آزاد نکرده ایم به مبارزاتمان ادامه خواهیم داد. رقه برای داعش بسیار مهم است. اینجا مرکز حملاتی است که آنان به شنگال و شمال سوریه ترتیب داده اند. اگر داعش از رقه پاکسازی شود بطور کلی نابود خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر