ایران نیوز

سه‌شنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۶

جمع‌آوری امضا برای عزل فواد معصوم

یکی از نمایندگان پارلمان عراق وابسته به دولت قانون اعلام کرد که برای عزل فواد معصوم از پست ریاست جمهوری عراق در پارلمان عراق، امضا جمع‌آوری خواهند نمود.
صادق لبان، از نمایندگان دولت قانون در پارلمان عراق اعلام کرد که جمع‌آوری امضا برای عزل فواد معصوم از رئیس جمهوری عراق به خاطر روشن نبودن موضع وی در قبال همه‌پرسی استقلال کوردستان صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه تاکید کرد در صورتیکه فواد معصوم رئیس جمهور عراق موضع خود را تغییر ندهد پارلمان موضوع سلب اعتماد وی را مورد بررسی قرار خواهد داد.
از سوی دیگر طارق حرب، کارشناس مسائل حقوقی اظهار داشت که پارلمان قادر نخواهد بود رئیس جمهور را از منصبش عزل کند. پارلمان تنها در صورتی که در دادگاه فدرالی شکایت کرده باشد و شکایت در دادگاه مورد بررسی واقع شده باشد خواهد توانست در این مورد اقدام نماید.

۱ نظر:

  1. هنوز روز 25سپتامبر نیامده است و نتیجه رفراندوم معلوم نشده است پارلمان عراق در حال جمع کردن امضا برای برکناری رئیس جمهور عراق هستند که کورد میباشد همیشه عربها فارسها و ترکها نسبت به کوردها دشمنی مثل گرگ درنده بوده اند برای کوردها با امید پیروز یکوردها و تشکیل دولتی کوردی تا نابودی دشمنان کورد و کوردستان .

    پاسخحذف