ایران نیوز

چهارشنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۹۶

ه.پ.گ از ناکامی ارتش ترکیه از پیشروی در زاپ و تلفات سنگین آن خبر داد

ارتش ترکیه در پنجمین روز از حمله زمینی و هوایی به مناطق تحت حفاظت پ.ک.ک از پیشروی در زاپ باز مانده است. شمار تلفات جانی ارتش ترکیه طی درگیری‌ها با گریلاهای کردستان روزانه حدود بیست نفر بوده است. ترکیه همچنین دیشب مناطق قندیل و خاکورک را بمباران کرده است.
طی روزهای گذشته نوار مرزی جولمرگ مرکز درگیری‌های سنگین با ارتش ترکیه بوده است.

ارتش ترکیه با انجام حملات هوایی و زمینی به منطقەی زاپ، سعی در پیشروی به آن سوی مرز و اشغال این ناحیه در جنوب کردستان دارد.

نیروی مدافع خلق که گزارش‌های روزانەای از نتایج این نبرد منتشر می‌کند امروز از مرگ ٢٣ ارتشی دیگر خبر داد. ه.پ.گ جزئیات این درگیری‌ها را در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است.

علاوه بر درگیری‌ها در جولمرگ، در روز دوشنبه گریلاهای تک‌تیرانداز یک نظامی ترکیه در پایگاه "خرخول" واقع در منطقەی برواری سرت را از پا درآوردەاند. در پی این حمله ارتش دست به حملات راکتی علیه ناحیەی "براشک" زده است.

نیروی مدافع خلق در گزارش خود از سویی به اعلام حکومت نظامی ارتش در شماری از روستاهای بدلیس از روز دوازدهم ژوئن اشاره کرده و گفته است که گریلاها در روز پانزدهم ژوئن با حمله به نظامیانی که در روستای "آکولوس" ساکنین محلی را آزار داده بودند، یک درجەدار را کشته و دو نظامی دیگر را زخمی کردەاند.

بخشی از این گزارش هم به شرح حملات ترکیه اختصاص دارد. ه.پ.گ می‌گوید شامگاه سه‌شنبه برخی نواحی کوهستان قندیل و خاکورک بمباران شدەاند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر