ایران نیوز

سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۲

صادرات نفت عراق به «۲.۵ برابر» صادرات ایران رسید

صادرات روزانه نفت عراق با پیشی گرفتن قابل توجه از ایران در ماه جاری میلادی به دو میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه رسیده و بر ۲.۴ برابر صادرات نفت ایران بالغ شده است.
این در حالی است که ایران در سال ۲۰۱۱ که شدت تحریم‌ها به اندازه امروز نبود روزانه نزدیک به یک میلیون بشکه نفت بیش از عراق صادرات داشت.
خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه، ۱۰ اردیبهشت، بر اساس گفته‌های وزیر نفت عراق گزارش داد که صادرات نفت این کشور در ماه جاری میلادی، آوریل، به ۲.۶ میلیون بشکه در روز رسیده و کل تولید نفت این کشور نیز روزانه بالغ بر ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه است.

ترک ها و کردها در انتظار آزادی "اوجالان"

استانبول- ثریا اصلانی (برای پیک نت)

بیش از سی سال از اعلام موجودیت و شروع مبارزه مسلحانه  پ.ک.ک ( پارتی کارگران کردستان ) به رهبری عبدالله اوجالان می گذرد. هدف از این مبارزه نه براندازی "جمهوری ترکیه" بلکه کسب حقوق پایمال شده قومی کردهای ترکیه می باشد که حدود بیست درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و تقریبا از بدو تاسیس ترکیه همواره مورد تضییق و فشار حکومت های مرکزی قرار داشته اند. محصول این سیاست ها عقب ماندگی و فقر گسترده در مناطق جنوب شرقی بود که غالبا کرد نشین می باشد. تا جایی که حتا ترک های ساکن در این مناطق نیز ازفقرحاصل از این سیاست ها بی بهره نماندند!

500 هزار میلیارد تومان بدهی، تعهد و وعده عمل نشده روی دست دولت بعدی است!


وبسایت خبری هاشمی رفسنجانی، گزارش دیدار وی با شماری از جوانان فعال فرهنگي سياسي سراسر كشور را منتشر کرد.
هاشمی دراین دیدار گفت:
من هم مانند شما و چه بسا بيشتر از شما نگران حال و آينده كشورم، چرا كه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي اكنون در مرحله حساس و خطيري قرار گرفته كه عبور از اين مرحله نياز به منطق، عقلانيت، وحدت و تعامل داخلي و بين‌المللي دارد.
عبور از نابساماني‌ها از دو مرحله و تصميم مي‌گذرد. ابتدا بازگرداندن وحدت و همدلي و اعتماد همه اقشار و سلايق كشور و نيز در پيش گرفتن تعامل و همكاري بين‌المللي. نمي‌گويم كه نمي‌آيم، اما دولت آينده كار و مسئوليت خطيري بر عهده خواهد داشت كه نيازمند خواست همه اركان نظام، وحدت و همدلي گروه‌ها، حمايت مردم و همكاري و تعامل بين‌المللي و بدون معارضه با دنياست.

دعوت گروهی از ایرانیان مزدور حکومت خارج از کشور از خاتمی برای ورود به انتخابات


فراخوانِ مزدوران کنشگر مقیم خارج از کشور
در حمایت از ورود آقای خاتمی به صحنه انتخابات

ما امضاء کنندگان بیانیه حاضر، با وجود مواضع سیاسی و پیشینه اجتماعی متفاوت، نظر به شرایط خطیرکشور و اهمیت انکار ناپذیر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، مصمم شدیم که نقطه نظرهای خود در زمینه حضور آقای سید محمد خاتمی در عرصه انتخابات آتی را با هم مینهان عزیز در بندهای زیر در میان نهیم.
علیرغم فرصت کوتاهی که تا روز ثبت نام نامزدها باقی است ، و علیرغم همه انسدادهای خفقان ساز، امید ما این است که این فرصت گران بها از دست نرود و این انتخابات آغاز تازه ای باشد برای غلبه بر دشواری های کشور.

محسن هاشمی: پدرم ۹۹ درصد نمی‌آید


محسن هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: پدرم گفته‌اند که به احتمال ۹۹ درصد در انتخابات کاندیدا نمی‌شوند.ایشان یک درصد را گذاشته‌اند به دلیل اینکه اگر آمدند، نگویند دروغ گفته است.
محسن هاشمی رفسنجانی که طی روزهای اخیر برای کاندیداتوری انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده، بیش از سایر فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با رسانه‌ها ارتباط دارد. وی که تا پیش از ثبت‌نام خود در انتخابات شوراها، خود را حقوق‌بگیر شهرداری تهران می‌دانست، این روزها در ساختمانی در سعادت‌آباد تهران مشغول جمع‌آوری تاریخچه‌ و اسنادی از دوران ریاست‌جمهوری پدرش به منظور ارائه به مرکز اسناد ملی است.

شرکت در انتخابات خیانت است به ایران و ایرانی

شرکت در انتخابات خیانت است به ایران و ایرانی 

رای دادن خیانت است


مسئول و بلاگ ..  رای دادن وبه پای صندوق انتخابات حکومت اسلامی رفتن مشروعیت دادن به ادامه جنایت های این ارازل و اوباشهای است که در حکومت دزدان اسلامی تربیت شده اند آنهم در مدیریت امام زمان ولی فقیه . رای دادن و شرکت کردن در انتخابات خیانت است به ایران و ایرانی . شرکت کردن در انتخابات و رای دادن شریک جنایتهای حکومت اسلامی است . رای دادن و شرکت در انتخابات در فساد و خونریزی شراکت است . رای دادن و شرکت در انتخابات مشروعیت دادن و آدامه جنایت و خونریزی است .

اعلامیه جهانی حقوق بشر


این انیمیشن ، بیانی ساده و فراگیری از اعلامیه جهانی حقوق بشر است. اعلامیه ی سی ماده ای که در بیستم آذر ۱۳۲۷ ( روز حقوق بشر) سه سال بعد از تاسیس سازمان ملل متحد در مجمع عمومی به تصویب رسید و ایران نیز یکی از اولین امضا کنندگان آن بود. هدف از تصویب این اعلامیه یا پیمان بین المللی که شامل حقوق بنیادین مدنی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تمامی ابنای بشر در هر کشوری می شود، تضمین حقوق و آزادیهای برابر برای همه مردم است.

دین فروشان حکومت اسلامی

اینها دین فروشان حکومت ننگین و جنایتکار اسلامی هستند . اینها نه انسانیت را می دانند و نه می توانند انسان باشند و نه می توانند لباس انسانها را بپوشند .اینها مفت خوران و دزدان و جنایتکارنی هستند که از راه دین پوسیده اسلام و مذهب خونریز شیعه پیروی می کند و انهم فقط برای مقاصد خودشان و ماندن در قدرت برای بیشتر چپاول کردن ثروت ایرانی های خواب شده . 

( روز جهانی کارگر بر کارگران و زحمتکشان و کولبران کوردستان مبارک باد ).....


تجمع کارگران شهرداری اهوازدر دراعتراض به عدم دریافت مطالبات یک سال گذشته خود


خبرگزاری هرانا - صبح امروز ۸۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری منطقه دو اهواز در اعتراض به عدم دریافت مطالبات یک سال گذشته خود در مقابل ساختمان دفتر شرکت پیمانکاری دست به تجمع زدند.
یکی از کارگران حاضر در این تجمع به ایلنا گفت: صبح امروز کارگران خدماتی فضای سبز منطقه دو ناحیه ۳ شهرداری اهواز در اعتراض به معوقات حقوقی خود دست از کار کشیده و در پارک کوثر اهواز، مقابل ساختمان دفتر شرکت پیمانکاری ساحل سبز خوزستان تجمع کردند.
او افزود: در این تجمع کارگران خواستار پرداخت مطالبات قانونی خود همانند دو ماه حقوق اسفند (۹۱) و فروردین (۹۲) به همراه سنوات و عیدی سالهای ۹۰ و ۹۱ و پاسخ قاطع مسولان شرکت پیمانکاری «ساحل سبز خوزستان» در این زمینه شده‌اند.

بازداشت ۴ شهروند کرد و بی‌خبری از سرنوشت آنان


خبرگزاری هرانا - مأموران امنیتی با یورش به روستای "دگاگاه" از توابع شهرستان سروآباد، ۴ شهروند کُرد را بازداشت کردند.
بنا به گزارش آژانس خبررسانی کردپا، صبح روز پنج‌شنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه، ۴ شهروند کرد ساکن روستای دگاگاه از سوی نیروهای اطلاعاتی شهرستان سروآباد بازداشت شدند.
این گزارش هویت این ۴ شهروند را "روح‌الله حیدری، آوات حیدری، کاوان حیدری و احمد حبیبی" اعلام کرد.
گزارش ارسالی حاکی از آن است که مأموران امنیتی در یورش خود به منازل مسکونی این افراد، ضمن بی‌حرمتی و توهین به اعضای خانواده، لوازم خانگی آنان را نیز شکسته‌اند.

اعدام‎ها در کردستان ایران اوین مصطفی‎زاده - ترجمه: عادل مرادی


• طبق آخرین گزارش سال ۲۰۱۲ "سازمان عفو بین‎الملل" در چهار کشور ایران، عراق، یمن و عربستان در منطقه‎ی خاورمیانه، میزان اعدام ۵۰% افزایش یافته است که در این میان، جمهوری اسلامی ایران در رتبه‎ی اول قرار دارد. در سطح جهانی نیز پس از کشور چین با ۴۱۳ مورد اعدام در سال۲۰۱۲، رتبه‎ی دوم را در اختیار دارد ...
اخبار روز: www.akhbar-rooz.com 
يکشنبه  ٨ ارديبهشت ۱٣۹۲ -  ۲٨ آوريل ۲۰۱٣
انقلاب سال ۱٣۵۷ ایران که برای رسیدن به اهداف و خواسته‎های دمکراتیک به وقوع پیوست پس از به پیروزی رسیدن، از جانب تعدادی آخوند کوته‎فکر با سوء‎استفاده از گرایشات دینی برخی از مردم ایران به انحراف کشیده شده و یک سیستم

بیانیه ی جمعی از زندانیان بند ۳۵۰ درباره فساد در ساختار اداری زندان اوین


اخبار روز: www.akhbar-rooz.com 
دوشنبه  ۹ ارديبهشت ۱٣۹۲ -  ۲۹ آوريل ۲۰۱٣
در شرایطی که در نتیجه‏ی اجرای بی‏امان سیاست‏های تعدیل ساختاری در قالب طرح‏هایی چون اجرای سیاست‏های کلی اصل ۴۴ و طرح هدفمندی یارانه‏ها شاهد فقر و نگون‏بختی بخش‏های گسترده‏تری از جامعه به ویژه اقشار زحمتکش و کارگر در کشور می‏باشیم؛ و در حالی که هر روز مردم تحت فشار بیکاری فزاینده و تورم لجام گسیخته قدرت خرید خود را بیش از پیش از دست می‏دهند و پس انداز و دارایی‏های اندکشان که با هزاران امید و البته محنت فراوان اندوخته اند، در مقابل چشمانشان دود میشود و به هوا می‏رود و به خاک سیاه می نشینند، نظریه پردازان و مجریان طرح‏های خصوصی سازی و عاشقان سینه چاک بازار آزاد برای کنترل عواقب هولناک طرح‏هایشان راه حلی در چنته ندارند جز

روزنامه ولی فقیه: هول نکنید، با هم ردصلاحیت می‌شوید


کیهان حکومتی: يك سايت وابسته به فتنه‌گران مي‌گويد چنانچه مشايي به ليست كانديداها افزوده شود، هيچ دليلي وجود ندارد كه خاتمي از صحنه انتخابات حذف شود.
«بازتاب» كه عملكرد ماه‌هاي اخير آن مكررا مورد استفاده رسانه‌هاي ضدانقلاب و بيگانه و فتنه‌گران قرار گرفته، مي‌نويسد: در حالي كه تغييري در مواضع رهبري نه درباره آمريكا و نه رژيم اسرائيل و همچنين قرائتهاي خاص جريان دولت از اسلام مشاهده نشده، برخي محافل وابسته به مشايي، از حضور او در انتخابات 29 سخن مي‌گويند و محافل اپوزيسيون و تحليلگران راديو آمريكا و اسرائيل نيز به طور ضمني از ورود مشايي به عرصه كانديداتوري حمايت مي‌كنند. به همين دليل، تحليلگران برنامه افق راديو آمريكا، فرصت اوباما به ايران تا انتخابات خرداد 29 را در چارچوب حضور مشايي تحليل مي‌كنند.

انتخابات؛ منتظر خاتمی نباشيد / رفسنجانی هم نمیآید


هاشمی نمی آید تا درگیری درست نکند
جوان آنلاین: پسر آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: هاشمی نمی خواهد بیاید تا دوباره درگیری هایی در کشور به ویژه در راس نظام ایجاد شود.
یاسر هاشمی با بیان این که دیگر همه قبول دارند که دیوار کج بالا نمی رود، گفت: بخشی از حاکمیت مشکلات را این گونه که ایشان قبول دارند، نمی بیند.

منتظر خاتمی نباشيد
بحث‌هاي آمدن يا نيامدن‌هاشمي‌و خاتمي‌كه اين روزها بسيار داغ شده است سبب شد تا همايش مناديان حماسه نيز از اين قاعده مستثنا نباشد. خبرنگاران در حاشيه‌هاي اين همايش نيز از مهمانان در اين مورد خاص هم سوال كردند.

پیام آقای بروجردی بمناسبت برگزاری اجلاس بیداری اسلامی


پیام آقای کاظمینی بروجردی به مناسبت برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی
خدمت تمامی آزادگان میهن و مصلحین دلسوز وطن و عدالتخواهان خداجو، درود و عرض ادب دارم،
بار دیگر هیات حاکمه خائن و زورگو، بساط اجلاسی را پهن کردند و دامی دیگر گستردند تا زیر نقاب علمای امت و بیداری اسلامی، اموال ملت نجیب و مظلوم ایران را به پای تبلیغات نفسانی و سنگرسازی های جهانی خویش، حرام کنند و داغ ایرانی فلک زده و غارت شده را تازه نمایند. به راستی که بعنوان یک مسلمان از اینهمه بی آبرویی و هتاکی و اسلام ستیزی، شرمسار و خجل هستم. جمع آوری روحانیون ممالک دیگر به چه انگیزه ای است؟ در این سرزمین چه گلی بر سر معنویت و عبودیت زده شده که روی آن مانور میدهند و رخ کشانی میکنند و قصد صدور آن را به دیگر کشورها دارند؟ آیا میگذارند میهمانان فریب خورده این اجلاس هدفدار، با این پیشوای زندانی که آلبوم جنایات مدعیان شریعت است دیدار کنند؟ هرگز!.

زندان در زندان درست کرده اند


روزآنلاین: این همه فشار برای چیست؟ زندانی کرده اند، از ملاقات حضوری و مرخصی محروم کرده و همه حقوق بدیهی شان را گرفته اند کافی نیست؟ حال زندان در زندان درست میکنند و حق انتخاب وکیل بند را هم از زندانیان می گیرند؟ وکیل انتصابی یعنی چه؟ ادعای قانون گرایی شان گوش فلک را پر کرده و خود بیش از همه قانون گریزی می کنند".
اینها بخشی از سخنان خانواده ابوالفضل عابدینی و سیامک قادری در مصاحبه با "روز" است؛ دو زندانی سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین که از دو روز پیش به همراه ۸ زندانی سیاسی دیگر به بند انفرادی منتقل شده‌اند.
ابوالفضل عابدینی، عضو مجموعه فعالان حقوق بشر است که به ۱۲ سال حبس تعزیری محکوم شده. ساره عیوضی، مادر آقای عابدینی به "روز" می‌گوید که فرزندش از مرخصی و ملاقات حضوری محروم است.
سیامک قادری اما روزنامه نگاری است که به ۴ سال حبس تعزیری و ۸۰ ضربه محکوم شده. او نیز از ملاقات حضوری و مرخصی محروم است.

دستهای پنهان ایران در کوردستان عراق بر علیه روزنامه نگاران و فعالان مدنی


کوردانه،بهمن توتونچی: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم در کردستان با دست باز فعالان مدنی را تهدید می کنند در این رابطه آنهااین بار با سوءقصد به فعال مدنی و مدافع حقوق بشرعلیرضا محمدیان می خواستند وی را ترور نمایند. علیرضا محمدیان لیسانس علوم اجتماعی از فعالان مدنی و حقوق بشر و از اعضای جنبش سبز می باشد که بدلیل مبارزات خویش در عرصه ی اطلاع رسانی مورد غصب نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت و مدت یک سال است که که بدلیل فشارهای زیاد از جانب نظام از مرزهای غرب ایران کشور را ترک نموده است.آقای محمدیان هم اکنون در سلیمانیه عراق می باشند و کما کان در عرصه ی اطلاع رسانی و افشاگری های نظام جمهوری اسلامی بسیار فعال می باشد.اما دستهای پنهان جمهوری اسلامی در کوردستان عراق او را رها نکرده وبارها و بارها از طرق مختلف(تلفنی و حضوری)او را تهدید به حذف فیزیکی نموده

تهدید و فشار دستگاه های امنیتی بر فعالین کارگری در سنندج


کوردانه،بهمن توتونچی:بدون شک استان کوردستان و بخصوص شهرسنندج به عنوان میدان مبارزه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.که در این میان نباید نسبت به حرکتهای دسته جمعی فعالین کارگری بی تفاوت بود.
آن هم در نزدیکی های 11 اردیبهشت (1 می)هر سال به عنوان روز جهانی کارگرکه براستی حال وهوای شهر سنندج از جنس دیگریست...!که با شادی وصف ناپذری همراه است.آری این یک روی سکه است اما آن روی دیگرش تمامی شادی ها را به تلخی تبدیل می کند و آن چیزی نیست جزء تهدیدها،احضارها و بگیر و ببندها ی دستگاه های امنیتی.که ما در این

شریعتمداری: خاتمی مفسد فی‌الارض و ستون پنجم دشمن است

حسین شریعتمداری نماینده رهبر جمهوری اسلامی در موسسه کیهان، محمد خاتمی را "مفسد فی‌الارض" و "وطن‌فروش" خواند که در صورت نامزدی در انتخابات صلاحیتش رد می‌شود.
آسو نیوز
: براساس خبرگزاری داخلی حسین شریعتمداری دوشنبه 9 اردیبهشت در سرمقاله روزنامه کیهان با وارد کردن اتهام‌های کم‌سابقه‌ای به رئیس جمهور پیشین، محمد خاتمی ابراز اطمینان می‌کند که در صورت نامزدی او برای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم صلاحیتش توسط شورای نگهبان رد خواهد شد.
حسین شریعتمداری با اشاره به کسانی "برای كاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی خیز برداشته‌اند" آنها را افرادی می‌خواند که "در جریان فتنه ۸۸ نقش ستون پنجم مثلث آمریكا، اسرائیل و انگلیس را برعهده داشته‌اند و مفسد فی‌الارض گویاترین واژه برای نشان دادن وطن فروشی و خیانت آنان است.

اخراج 7 کارگر کارگاه قندسازی در سنندج

آسو نیوز: براساس خبرگزاری کمیته هماهنگی،7 کارگر کارخانه قندسازی سنندج روز گذشته 9 اردییهشت ماه، از کار اخراج شدند.
براساس این گزارش، كارگران اخراج شده از كارگاه قند سازي كه در شهرك صنعتي شماره يك سنندج مستقر مي باشد در اعتراض به اخراج خود به اداره كار مراجعه و خواهان بازگشت به كار شدند.
لازم به ذكر است كه اين كارگاه قند سازي داراي 9 نفر كارگر بود كه با اخراج 7 نفر از كارگران خود كه هر كدام از آنها از 4 تا 14 سال سابقه كار داشتند، تقريبا نيمه تعطيل مي باشد.
 كارفرما دليل اخراج اين كارگران را گراني مواد اوليه اعلام كرده است.

اعتصاب غذای خسرو کردپور


در پی قرار بازداشت برادران کردپور تا یکماه دیگر، خسرو کردپور دست به اعتصاب غذا زده است. 
آسونیوز: بنا به اطلاع هرانا، خسرو کردپور فعال حقوق بشر از شنبه 31 فروردین ماه در اعتصاب غذا بسر میبرد. 
این موضوع با توجه به بیخبری از وضعیت و ممنوعیت ملاقات و تماس با خانواده تاکنون پنهان مانده که خسرو کردپور فعال حقوق بشراز شنبه 31فروردین ماه در اعتصاب غذابسرمی برد. 
در پی این گزارش قرار بازداشت برادران کرد پور در 9 اردیبهشت ماه برای یک ماه دیگر تمدید شده است. 

تبلیغات فعالان مخفی کومه له به مناسب روز جهانی کارگر در سنندج

فعالان مخفی حزب کومه له کردستان ایران، به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن اول مه، روز جهانی کارگر،  در شهر سنندج اقدام به تبلیغاتی گسترده کردند.
آسو نیوز:
 براساس خبری که به آسو نیوز رسیده است، فعالان مخفی حزب کومه له کردستان ایران در اقدامی با شعار نویسی و توزیع تراکت، در سنندج، اول ماه مه را گرامی داشتند.
براساس این خبر، این فعالان با با توزیع تراک و نوشتن شعاردر مناطق غفور، حسن آباد، بردشت، پیرمحمد، گله خان، آقا زمان، و مرکز شهر، و خیابان سیروس، بلوار کردستان، اول ماه مه، روز جهانی کارگر را گرامی داشتند.

پەیامی رێکخراوی کۆمەڵەی ژنانی رۆژهەڵات بە بۆنەی 1ی ئەیار


هەروەک دەزانین هەر ساڵە رۆژی یەکی مانگی مەی وەکوو رۆژی جیهانی کرێکار و بۆ رێز لێنان لە چینی کرێکار وەکوو کۆڵەکە و وزە و هێزی سەرەکی بەرهەمهێنان و دینامیسمی روو لە پێشی ئابووری هەر وڵاتێک، دەستنیشان کراوە. لە راستیدا ئەو رۆژە بە بۆنەی یاد و بیرەوەری کرێکارانی گیان بەخت کردوو لە چواری مەی ساڵی 1886 لە شاری شیکاگۆ لە ئامریکا، وەکوو سەمبۆلی خەباتی یەکسانی خوازی توێژی زەحمەتکێشان دیاری کراوە.  ئێستا بێجگە لە چەند وڵاتێک، لە زۆربەی وڵاتانی جیهان رێورەسمی تایبەت بە رێوە ئەچێت تاکوو لەم رێگایەوە لە لایەک کرێکارانی هەر وڵاتێک خواست و مافەکانی خۆیان لە خۆپیشاندانێکی ئاشتیانە وە لە سەر بنەمای بیروبڕوای "ئینسانی یەکسان" بە گوێی دەسەڵاتدارانی وڵاتەکەیان بگەیەنن و لە لایەکی تریشەوە جیهانی بوونی ئەو بۆنە و رێورەسمە هێمای "خواست و خەمی" هاوبەشی مرۆڤە لە هەموو شوێنێکی جیهان بە بێ جیاوازی ، رەگەزی و جوغرافیایی.

راگه‌یاندنی‌ کۆمیته‌ی‌ ناوه‌ندیی‌ کۆمه‌ڵه‌ به‌بۆنه‌ی‌ رۆژی‌ جیهانی‌ کرێکاران

ئه‌مساڵ‌ کرێکارانی‌ کوردستان و هه‌موو ئێران له‌ بارودۆخێکدا به‌ره‌وپیری‌ رۆژی‌ جیهانیی‌ کرێکار ده‌چن که‌ یه‌کێک له‌ دژوارترین ساته‌کانی‌ ژیانیان تێپه‌ڕ ده‌که‌ن. قه‌یرانی‌ و ئابووری‌ بێکاری‌ و گرانی‌ له‌راده‌ به‌ده‌ر، که‌ هه‌موویان ده‌سکرد و به‌رهه‌می‌ سیاسه‌تی‌ رژیمی‌ کۆماری‌ ئیسلامین، ته‌نگی‌ به‌ میلیۆنه‌ها بنه‌ماڵه‌ی‌ کرێکار و زه‌حمه‌تکێش و که‌م داهات هه‌ڵچنیوه‌ و نوقمی‌ هه‌ژارییه‌کی‌ بێ‌وێنه‌ی‌ کردوون

دوشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۲

دستگیری مداح چماغدار مهدی زنگنه به جرم تجاوز به زن شوهر دار !

یک شاعر و مداح نسبتا مشهور تهرانی که تصاویر وی از تلویزیون نیز بارها پخش گردیده، به دلیل ارتباط با زنی شوهردار بازداشت شده است.
به گزارش خبرنگار بازتاب، این مداح که اقدام به برقراری رابطه نامشروع با زنی شوهردار کرده بود، اواخر هفته گذشته با شکایت شوهر این خانم دستگیر شده و هم اکنون بازداشت است.

همسر این زن، مدارک رابطه نامشروع را ضمیمه پرونده کرده است.

اسامی زندانیان زن بهائی در ایران

این پست عینا توسط دوستان عزیز سمنان برای پیج ارسال شده است لطفا در اشتراک گذاری این پست یاری کنید
اسامی عزیزان در بند زندان سمنان
1.ترانه ترابی (احسانی) به همراه فرزندش بارمان 
2.زهره نیک آیین (تبیانیان) به همراه فرزندش رسام
3.ندا مجیدی (قربانی) به همراه فرزندش سورنا
4.الهام روزبهی (متعارفی) به همراه فرزندش آیسان
5.روفیا بیدقی
6.شهره اعظمی (کسایی)
7.انیسا فناییان (ایقانی)
8.ژینوس نورانی (تیماجچی)
اسامی کامل عزیزان همراه مدت محکومیت:

مملکتی کە شکارچیانش بە جای شکار کشتار می کنند...!

مملکتی کە شکارچیانش بە جای شکار کشتار می کنند...!
دوستان کنشگر زیست بوم می توانند این کشتار گر را با ردگیری شمارە ماشین پیدا کنند و بە قانون بسپارند...

پورمحمدی: متاسفم که رئيس جمهوری دروغ می گويد

مصطفی پورمحمدی که برای انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران در حال فعالیت های تبلیغاتی است، روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه در سیستان و بلوچستان گفت متاسفم که رییس جمهوری در مورد خروج مبلغی از وزارت کشوردروغ می گوید و این همه فشار روانی شرایط موجود، ناشی از همین تهمت ها و بهتان ها است.
به گزارش سایت خبرآنلاین، آقای پورمحمدی در پاسخ به پرسشی که محمود احمدی نژاد وی را متهم کرده که مبلغ ۲۱ ميليارد تومان را از وزارت کشور خارج کرده و برنگردانده، گفت: «متأسفم و نمی‌خواهم وارد اين بحث شوم. امید است منظور رئيس جمهور من نباشم ولی اگر منظورش من باشم تأسف می‌خورم که يک مسئول عالی کشور دروغ می‌گويد.»

هاشمی رفسنجانی: نمی گويم که نمی آيم

اکبرهاشمی رفسنجانی، رييس مجمع تشخيص مصلحت،‌ در واکنش به دعوت گروه های مختلف از وی برای نامزد شدن در انتخابات رياست جمهوری گفته است :«من نمی گويم که نمی آيم ولی می گويم که دولت بعدی با بدهی های زيادی سرو کار دارد.»
به گزارش خبرگزاری مهر،‌ اکبر هاشمی رفسنجانی عصر يکشنبه هشتم ارديبهشت، در دیدار با جمعی از خبرنگاران، نويسندگان، دانشجويان و طلاب اصلاح طلب ديدار کرده  و در اين ديدار با قرائت بيانيه ای حاضران در اين جلسه از اکبر هاشمی رفسنجانی دعوت کرده اند تا نامزد انتخابات رياست جمهوری شود.

بازداشت و پرونده سازیهای واهی بر علیه فعالین کارگری در آستانه اول ماه مه


خلیل کریمی صبح امروز احضار، بازجویی و بلافاصله برایش در دادگاه انقلاب سنندج پرونده سازی شد و قرار است فردا مورد محاکمه قرار بگیرد.دیروز و بدنبال احضاریه کتبی اداره اطلاعات سنندج، خلیل کریمی از اعضای هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران از ساعت ۸ صبح امروز از سوی چندین مامور امنیتی در این اداره مورد بازجویی قرار گرفت. در این بازجویی ها مامورین امنیتی با اعلام اینکه وی در حال هماهنگی  برای برگزاری مراسم اول ماه مه در شهر سنندج است، تلاش کردند با وارد کردن اتهامات واهی به او  و غیر قانونی خواندن اتحادیه آزاد کارگران ایران خلیل کریمی را وادار به استعفا از اتحادیه بنمایند. اما خلیل با تاکید بر قانونی بودن اتحادیه آزاد کارگران ایران و عدم استعفایش از آن، بر حق کارگران جهت برگزاری مراسم اول ماه مه تاکید کرد.

خودکشی یک دختر نو جوان ۱۷ ساله در خیابان حافظ تهران +تصویر


لحظاتی بعد خودش را از نرده های پل آویزان کرد.چیزی حدود ۱۰ ثانیه با دست هایش …
حوالی ساعت ۱۵ امروز دختر نوجوانی در خیابان حافظ اقدام به خودکشی کرد.در این حادثه دختر نوجوانی حدودا ۱۷ ساله با روپوش مدرسه خودش را از پل عابر پیاده نرسیده به پل حافظ (خیابان فیروز گر) به خیابان انداخت.«فرهاد» یکی از شاهدان عینی ماجرا به خبرنگار پارسینه گفت:«من دیدم که این دختر از نرده های پل خودش را آویزان کرده.ابتدا تصور کردم چیزی مثل شال یا لباسش از پل آویزان شده و می خواهد آن را بردارد.اما لحظاتی بعد خودش را از نرده های پل آویزان کرد.چیزی حدود ۱۰ ثانیه با دست هایش از پل آویزان بود و قبل از آنکه ما بتوانیم کاری بکنیم،خودش را پرت کرد.»
 بر اساس مشاهدات خبرنگار پارسینه این دختر ظاهرا آسیب جدی ندیده بود و تنها بهت زده به جمعیت زیادی که دورش جمع شده بودند نگاه می کرد و چند بار نیز کلمه «مامان» را تکرار کرد.

سفر تبریز احمدی نژاد جنجالی شد



اخبار روز: www.akhbar-rooz.com 
يکشنبه  ٨ ارديبهشت ۱٣۹۲ -  ۲٨ آوريل ۲۰۱٣
در حالیکه عدم حضور امام جمعه تبریز در استقبال از احمدی نژاد این سفر را جنجالی کرده بود، استقبال سرد مردم آذربایجان و حمله تعدادی از مال باختگان یک موسسه اعتباری به احمدی نژاد توسط یکی از این افراد برجنجالی شدن این سفرافزود.
به گزارش بازتاب، سفرهای استانی احمدی نژاد در آستانه انتخابات اوج گرفته است و عدم استقبال مردم نقشی در کاهش این سفرها ندارد، اگرچه دولت صداوسیما را عامل کاهش محسوس استقبال مردم می داند اما به نظر می رسد عملکرد دولت در هشت سال گذشته در این موضوع بی تاثیر نبوده است با این وجود در سفر تبریز بنابر گزارش اولیه باشگاه خبرنگاران ابتدا حدود ۵۰۰ نفر در ورزشگاه باغشمال محل سخنرانی احمدی نژاد حضور داشتند وسپس با جمع آوری مردم حاضر در مسیر وانتقال آنها به ورزشگاه جمعیت حاضر در مراسم سخنرانی احمدی نژاد در شهر دومیلیون نفری تبریز به حدود ۵هزار نفر رسید که در تصاویر مخابره شده در ایرنا نیز سکوهای خالی ورزشگاه مشخص است و جمعیت حاضر حدود ۵هزار نفر برآورد می شود 

یکشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۲

باند ولایت: می‌خواهند قبل از انتخابات به خیابانها بریزند


دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در تحلیلی از وضعیت حلقه انحرافی و اطرافیان دولت به برنامه های احتمالی این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری در هفته های آینده پرداخت و گفت: می‌خواهند قبل از انتخابات به خیابانها بریزند.
حسین فدایی ضمن آسیب شناسی عملکرد جریان خاص نزدیک به دولت موسوم به جریان انحرافی و تشریح برنامه های این جریان، قهرمان سازی در عرصه های سیاسی، بین المللی و اقتصادی را هدف آن دانست که از این منظر به دنبال زمینه سازی برای تثبیت در قدرت هستند.
متن مصاحبه دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با خبرگزاری مهر:

اوجالان: قرن 21, قرن انقلاب زنان است/ به دومین کنگره زنان


رهبر ملت‌کرد, عبدالله اوجالان در پیام خود برای دومین کنگره مجلس «زنان عضو حزب صلح و دموکراسی» می‌گوید:«قرن 21, قرن انقلاب زنان می‌باشد. زنان تضمین‌کننده تحقق حقوق‌بشر و دموکراتیک‌شدن هستند. هر تحولی که بر مبنای حقوق زنان استوار نباشد, موفقیت‌آمیز نخواهد بود. ملتی که زنان آن آزاد نباشند, آزاد نخواهد بود. هنوز تعهدات ما به زنان به قوت خود باقی است».
دومین کنگره مجلس زنان حزب صلح و دموکراسی با شعار «سازماندهی, رهایی دموکراتیک و حیات آزاد» در سالن ورزشی «احمد تانر» با سخنرانی «مجلس زنان حزب صلح » «نایل بال» آغازبکار کرد. اعضای زنان حزب صلح و دموکراسی, هزاران زن از سراسر ترکیه , شمال کردستان و اروپا و هرچهار بخش کردستان در این کنگره شرکت کرده‌اند. پس از سخنان افتتاحیه که توسط «نایل بالی» انجام گرفت, سینه‌ویزیونی در مورد زنان مبارز و جانباخته کرد نمایش داده شد.

نیروهای امنیتی کلار یکی از مسئولین حزب حل دموکراتیک را بازداشت کرد


صبح امروز «آزاد محمد عبدالله» از مسئولین تشکیلات «حزب حل دموکراتیک کردستان, پ.چ.د.ک» در شهرستان کلار جنوب کردستان بدون هیچ دلیلی موجه و قانونی ـ حقوقی توسط نیروهای امنیتی کلار بازداشت و به دادگاه فرستاده شد.
پس از اینکه «آزاد محمد» از مسئولین تشکیلات حزب حل دموکراتیک کردستان چندین بار متوالی از سوی نیروهای امنیتی و استخباراتی کلار مورد تهدید قرار گرفته و با فشارهای مضاعف روبرو شد, امروز همراه با یکی از دیگر اعضای مدیریت حزب حل در منطقه گرمیان و شهر کلار به نام «صلاح باوه‌نوری» به مرکز نیروی امنیتی می‌روند که آزاد محمد بازداشت و مورد بازجویی و حقارت قرارگرفته و روانه دادگاه شد.

هرانا، احضار شادیار عمرانی، نویسنده و روزنامه‌نگار


خبرگزاری هرانا - در پی دستگیری دوتن از آشوریان در اصفهان که در رابطه با کشیشان اسبق کلیسای "عمانوئل" تهران در بهمن ۱۳۹۱ بازداشت شده بودند شادیار عمرانی از سوی نماینده آشوریان در مجلس (یوناتان بت کلیا) برای دادن پاره‌ای توضیحات احضار شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شادیار عمرانی نویسنده، روزنامه نگار

هرانا؛ زندانی شدن چهارمین شهروند بهایی همراه با طفل شیرخواره در سمنان


خبرگزاری هرانا – الهام روزبهی شهروند بهایی ساکن اصفهان که از سوی دادگاهی در سمنان به دو سال حبس محکوم شده بود به همراه طفل شیرخواره اش روانه زندان سمنان شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، "الهام روزبهی" شهروند بهایی ساکن اصفهان که پیش از این طبق رای دادگاه تجدید نظر سمنان به دو سال حبس تعزیری محکوم شده بود صبح روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ همراه با طفل یک ساله اش جهت اجرای حکم خود را به دایره اجرای احکام سمنان معرفی و در همان محل بازداشت و به زندان سمنان منتقل شد.
قابل ذکر است با زندانی شدن الهام روزبهی و طفل یک ساله اش تعداد مادران بهایی زندانی در زندان سمنان که همراه با اطفال شیرخواره شان زندانی هستند به ۴ مادر و فرزند رسید.

دو نفر در ورامین اعدام شدند

خبرگزاری هرانا - دو زندانی متهم به قاچاق مواد مخدر در محوطه ندامتگاه خورین ورامین به دار آویخته شدند.
به گزارش فارس، صبح امروز دو زندانی که در امر نگهداری و حمل مواد مخدر کراک فعالیت داشت، در محوطه ندامتگاه خورین ورامین به دار آویخته شدند. 
متهمان  «قاسم-ب» ساکن پیشوا و «هادی-خ» ساکن ورامین بودند که در ارتباط با نگهداری و حمل 400 گرم کراک توسط «قاسم-ب» و 547 گرم توسط «هادی-خ» در دادگاه انقلاب شهرستان ورامین به اعدام محکوم شده بودند.
رای صادر شده از سوی این دادگاه مورد تایید دادسرای کل قرار گرفت و تقاضای عفو این دو نفر توسط کمیته عفو، تخفیف و تبدیل مجازات قوه قضاییه مردود شناخته شد و صبح امروز در محل ندامتگاه خورین به دار آویخته شدند.

بلاتکلفی پرونده رشید آخکندی زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام

گزارش دریافتی:رشید آخکندی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷ به اتهام محاربه و همکاری با احزاب اپوزیسیون کرد در اصفهان دستگیر و روانه زندان شد. وی پس از یک سال در دادگاه انقلاب سنندج به اعدام محکوم شد.
آقای آخکندی در حالی که پس از بازداشت و انتقال به زندان مرکزی سنندج در تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال ۸۸ در شعبه چهار دادگاه انقلاب این شهر محاکمه و محکوم به اعدام شد که از در اختیارداشتن وکیل مدافع محروم بود.
بنا به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، خانواده این زندانی،‌ که روند حقوقی پرونده را متکی بر اسناد نمی‌دانند، معتقدند که دلیل محکومیت وی ارتباط با احزاب کرد نیست. به گفته آنان دلیل محکومیت آقای آخکندی یک درگیری است که ده سال پیش در یکی از روستاهای بانه، بین چریک‌های کرد و نیروهای وابسته به دولت صورت گرفته است و در آن یک پاسدار کرد کشته شد و اکنون پس از ده سال یکی از بستگان متوفی به نام رحمان سعید‌نژاد، از رشید آخکندی شکایت کرده است. شکایتی که منجر به صدور حکم احکام برای آقای آخکندی شد.

حمایت بین المللی از یک پناهجوی معلول


گزارشات پرفسور  افشار به سازمان ملل متحد
موضوع حمایت بین المللی از یک پناهجوی معلول
این گزارش پیشتر با هماهنگی دکتر محمد محمدی و  اورانوس افشار هفته گذشته  برای خانم آنیکا (ریاست کمیسیاری عالی پناهندگان آنکارا ) از فرانسه و انگلستان با فاکس ویژه ارسال شد.
متن گزارش به شرح زیر است :

بازداشت بیش از صد نفر در مناطق مرزی سردشت

گزارش دریافتی:صبح امروز یکشنبه اردیبهشت بیش از صد نفر در مرز سردشت با کردستان عراق از سوی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی دستگیر شدند. تعداد دستگیر شدگان بیش از ۱۷۶ نفر تخمین زده شده است.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، سایت خبات میدیا مدعی شد که امروز تعداد زیادی از اهالی و کاسبکاران مناطق مرزی مابین شهرستان سردشت با کردستان عراق در پی عبور از مرز با نیروهای مرزی جمهوری اسلامی درگیر و در میان حدود ۱۷۶ نفردستگیر و حدود ۷ ماشین شخصی توسط نیروهای مرزی به آتش کشیده شد.
نواحی مرزی سردشت از جمله مناطقی است که در آن کولبران کرد به دادوستد کالا و انتقال آن به آن سوی مرزها می پردازند. هر ساله شماری از این کاسبکاران از سوی نیروهای نظامی هدف اصابت گلوله قرار می گیرند و جان خود را از دست می دهند

یک هواپیمای جنگنده دیگر در اندیمشک سقوط کرد


صبج امروزیک فروند هواپیمای نظامی متعلق به پایگاه چهارم شکاری دزفول سقوط کرد.
دانا: یک فروند جنگنده نظامی F5 متعلق به پایگاه چهارم شکاری دزفول صبح امروز حوالی ساعت 10:30 در زمین های کشاورزی منطقه چمگلک از توابع شهرستان اندیشمک سقوط کرد.
این حادثه هیچ گونه تلفاتی نداشته است و خلبان این جنگنده از حادثه نجات پیدا کرده است.
گفتنی است چندی پیش هم یک فروند جنگنده نظامی ا F5 متعلق به همین پایگاه هوایی در شهرستان آبدانان سقوط کرد، که منجر به کشته شدن دو خلبان آن شد.

افسر جداشده سوری: دستور استفاده از سلاح شیمیايی


رئیس بخش شیمایی گردان پنج ارتش اسد که اخیرا از رژیم سوریه جدا شد، در مصاحبه ای با تلویزیون العربیه گفت:" مقامات بلند پایه سوری در یکی از درگیری ها به من دستور دادند که علیه ارتش آزاد سوریه اسلحه شیمایی بکار ببرم. اما من بجای بکارگیری سلاح شیمیایی از آب سفید شیمیایی (آب مقطر) که مرگبار نیست، استفاده کردم
در همین حال، عبدالله گل، رئیس جمهور ترکیه روز گذشته با ابراز نگرانی شدید از بکاری گیری اسلحه شیمیایی توسط رژیم سوریه، گفت: ترکیه بکارگیری سلاح های کشتار جمعی از سوی اسد را تحمل نخواهد کرد.

مرگ دو قلوها بر اثر ارسال پارازیت در مناطق مرزی استان کرمانشاه

آژانس کُردپا: تأثیرات سوء امواج پارازیت در شهرستان جوانرود، مرگ دوقلوهای تازه متولدشده را درپی داشت.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، عصر روز گذشته در بیمارستان محمدرسول الله جوانرود، یک زن حامله به نام "نیاز عزیزی"، دوقلوهای خود را مرده به دنیا آورده است.
پزشکان متخصص علت مرگ این نوزادان را "تأثیرات مخرب پارازیت‌ها بر سلامت آنان" عنوان می‌کنند.
روزنامه‌ی حمایت پیشتر درباره‌ی اثرات خطرناک امواج پارازیت به نقل از دکتر سعید دستگیری نوشته بود: قرار گرفتن در معرض پارازیت تا ۳۰برابر خطر تولد نوزاد معلول و عقب مانده‌ی ذهنی را افزایش می‌دهد.

انتقال یک نویسنده‌ی کُرد به زندان مهاباد

آژانس کُردپا: یکی از فعالان ادبی ـ فرهنگی کُردستان جهت سپری نمودن حکم صادره، روانه‌ی زندان مرکزی شهر مهاباد شد.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، یعقوب خضری از مسئولین انجمن ادبی مهاباد برای گذراندن حکم یک سال و نیم حبس تعزیری که خردادماه ٩١ بهمراه چندین فعال دانشجویی دیگر در مهاباد صادر شده بود، به زندان مهاباد انتقال یافت.

یعقوب خضری، از مسئولین انجمن ادبی مهاباد

حوادث ناشی از کار، همچنان جان کارگران در استان کُردستان را تهدید می‌کند

آژانس کُردپا: در مدت سال گذشته جمعاً ٢٩ کارگر در حوادث ناشی از کار در شهرها و روستاهای استان کُردستان جان خود را از دست داده‌اند.
روز گذشته مدیركل اداره‌ی تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: سال ٩١، جمعاً ٢٣٦ مورد حادثه برای کارگران شاغل در شهرها و روستاها روی داده که منجر به مرگ ٢٦ کارگر شده بود.
خبرگزاری ایلنا به نقل از مصطفی باغبانیان اعلام کرد: در سال گذشته حوادث کار منجر به٢١ مورد نقص عضو و ١٤ مورد قطع عضو گردیده و بیش از ٦٠% از سوانح و حوادث مربوط به حوادث ناشی از كار مربوط به بخش ساختمان است.

حداقل حقوق دریافتی سال ۹۲ مشخص شد

آفتاب: بر اساس مصوبه حداقل دستمزد امسال کارگران و مشمولان قانون کار؛ هر فرد مشمول قانون کار در سال جاری باید ماهیانه حداقل ۴۸۷ هزار و ۱۲۵ تومان دستمزد دریافت کند که نسبت به ۳۸۹ هزار و ۷۰۰ تومان سال گذشته ۲۵ درصد افزایش دارد. همچنین شورای عالی کار اعلام کرد که کارگران در سال جاری به ازاء هر روز کار باید ۳۰۰ تومان سنوات دریافت کنند که برای هر ماه مبلغ ۹ هزار تومان خواهد شد. از سویی میزان بن نقدی کارگران در سال جاری مانند سال گذشته ۳۵ هزار تومان برای هر ماه تعیین شده که کارفرما موظف است به عنوان مزایای جانبی ماهیانه کارگران، این مبلغ را به فیش حقوقی اضافه و به حساب افراد واریز نماید. 

سنگسار از قانون جدید مجازات حذف نشده


نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: سنگسار از قانون جدید مجازات اسلامی حذف نشده بلکه در نحوه اجرای آن تغییراتی ایجاد شده است.
حمیدرضا طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس اظهار داشت: در قانون جدید مجازات اسلامی بحث رجم حذف نشده بلکه در نحوه اجرای آن تغییراتی صورت گرفته و یکی از اصلاحات شورای نگهبان نیز مربوط به این موضوع بوده است.وی افزود: یکی از ایرادات شورای نگهبان این بود که بحث رجم باید از لحاظ فقهی در قانون باشد و تنها نحوه اجرای آن تغییر کند.نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس تأکید کرد: در قانون جدید مجازات اسلامی رجم سالب حیات است و نحوه اجرای آن از طریق سنگ نیست بلکه به وسیله اعدام یا سایر شیوه هایی است که با تدبیر قوه قضائیه صورت می گیرد.

گزارش نقض حقوق اقوام و ملل ایرانی در فروردین ماه 1392 توسط رژیم اسلامی

این گزارش در محدوده ماده 2-12 اعلامیه جهانی حقوق بشر بوده و بیانگر موارد نقض آزادی اقوام ایرانی است .
و از انجایکه تهیه این گزارش با تکیه بر اخبار واطلاعات منتشره در رسانه ها آزاد و مطبوعات دولتی است واز طرفی نیز دسترسی به موارد نقض حقوق اقوام در ایران بدلیل سانسور گسترده دولتی میسر نمیباشد لذا این گزارش تنها بازگوکننده بخشی ناچیز از موارد نقض حقوق اقوام در ایران میباشد.

گزارش نقض حقوق بشر اقوام ایرانی در دی ماه سال 1390 توسط رژیم جمهوری اسلامی

تقلب 8 میلیونی در کودتای انتخاباتی 88

نوار مکالمه این تقلب در اختیار احمدی نژاد است.

سایت «بازتاب امروز» روز گذشته برای مدت کوتاهی خبری را منتشر کرد که سپس از روی این سایت حذف شد. بموجب این خبر که ما در همان زمان کوتاه انتشار آن را ضبط کردیم، احمدی‌نژاد نواری در اختیار دارد که ثابت می‌کند رای واقعی وی در انتخابات 22 خرداد سال ۸۸حدود ۱۶ میلیون بوده و نظام ۸ میلیون رای به نفع وی تقلب کرده است.احمدی‌نژاد قصد دارد در صورت رد صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی٬ این نوار را که مربوط به مکالمات وی با برخی مقام‌های نظام در بامداد ۲۳خرداد سال ۸۸ است٬ منتشر کند. در این مکالمات «از طرف برخی مسئولان به احمدی‌نژاد گزارش داده می‌شود که رای

وقوع بزرگترین کلاهبرداری سده اخیر در سایپا


خبرگزاری مهر: علیرضا زاکانی گفت: اتفاقات رخ داده در شرکت خودروسازی سایپا یکی از بزرگترین کلاهبرداریهای سده گذشته است.
علیرضا زاکانی پس از خروج از جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران درباره دلایل رضایت شرکت سایپا اظهار داشت: من وقتی به جلسه بازپرسی رفتم زیر برگه نوشتم پرونده را به دادگاه بفرستید تا من در آنجا از حقوق مردم دفاع کنم. در حال حاضر نیز از پیگیری موضوع دست نخواهم کشید.
این نماینده مجلس افزود: اتفاقات رخ داده در شرکت سایپا یکی از بزرگترین کلاهبرداریهای سده اخیر است. شاید این شرکت از شکایت خود گذشته باشد اما من از حق مردم نمی گذرم.

مخالفت دادستانی با مرخصی یک فعال دانشجویی

مسئولان دادستانی تهران با مرخصی مهدی تاجیک، دانش آموخته دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، مخالفت می کنند.
مهدی تاجیک که به ٢٧ ماه حبس تعزیری محکوم شده، در بهمن ماه امسال برای اجرای این حکم به زندان اوین رفت. وی هم اکنون در بند ٣۵٠ زندان اوین نگهداری می شود.
به گزارش دانشجونیوز، مهدی تاجیک در اردیبهشت سال ١٣٨٩ با حکم قاضی پیرعباس به ٢٧ ماه حبس تعزیری و ٣٠ سال محرومیت از هرگونه فعالیت سیاسی و خبری محکوم شد.

نماینده مجلس رژیم: فساد پیکره نظام را در بر گرفته است


خبرگزاری مهر: علیرضا زاکانی گفت: اتفاقات رخ داده در شرکت خودروسازی سایپا یکی از بزرگترین کلاهبرداریهای سده گذشته است.
علیرضا زاکانی پس از خروج از جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران درباره دلایل رضایت شرکت سایپا اظهار داشت: من وقتی به جلسه بازپرسی رفتم زیر برگه نوشتم پرونده را به دادگاه بفرستید تا من در آنجا از حقوق مردم دفاع کنم. در حال حاضر نیز از پیگیری موضوع دست نخواهم کشید.
این نماینده مجلس افزود: اتفاقات رخ داده در شرکت سایپا یکی از بزرگترین کلاهبرداریهای سده اخیر است. شاید این شرکت از شکایت خود گذشته باشد اما من از حق مردم نمی گذرم.